Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مخبر و سیدجواد ساداتی نژاد، استاندار کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب و جمعی از مسئولان استان کرمان به صورت هوایی مناطق سیلزده این منطقه را بررسی کردند.

معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی پس از بازدید هوایی با حضور استاندار کرمان به صورت میدانی از شهرستان منوجان و قلعه گنج نیز بازدید و شرایط را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار کرمان در این بازدیدها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مناطق جنوب این استان در سیل اخیر قرار گرفتند.

روستاهای تژدانو در شهرستان منوجان و چاه نصیری، چراغ آباد، زر و شیرآباد در شهرستان منوجان به صورت میدانی توسط معاون اول رییس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفتند.

معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی امشب در نشست مدیریت ستاد بحران منطقه جنوب کرمان در جیرفت شرکت می کنند.

مخبر همچنین در برخی مناطق سیلزده در جمع مردم جنوب کرمان حضور یافت و به گفت و گو با مردم پرداخت و پای درد و دل آنها نشست.

معاون اول رئییس جمهور دستورات لازم را برای جبران خسارات وارد شده به مردم جنوب کرمان و تأسیسات شهری و روستایی صادر کرد و از استاندار کرمان خواست تمام ظرفیت های استان را برای کمک به مردم بسیج کند.

در ادامه سفر به مناطق سیل زده صورت گرفت؛

بازدید هوایی و حضور میدانی دکتر مخبر در مناطق آسیب دیده از سیل/گفتگوی معاون اول با مردم سیل زده

معاون اول رییس جمهور از مناطق سیل زده منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در استان کرمان بازدید و از نزدیک در جریان آسیب ها و خسارات وارد شده به این مناطق قرار گرفت.

دکتر محمد مخبر عصر امروز(چهارشنبه) در ادامه سفر  خود به استان کرمان، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و برخی مسئولان استانی ضمن بازدید هوایی از مناطق سیل زده

منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب، با توضیحات استاندار کرمان در جریان میزان آسیب ها و برآورد خسارات قرار گرفت.

برچسب‌ها منوجان محمد مخبر سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منوجان محمد مخبر سیل منوجان محمد مخبر سیل وزیر جهاد کشاورزی استاندار کرمان بازدید هوایی جنوب کرمان معاون اول مناطق سیل سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: از ضروریات شکوفایی اقتصاد پسته این است که با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان، زنجیره ارزش این محصول تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، امیر حسن‌زاده در ششمین گردهمایی فعالان صنعت پسته ایران به میزبانی مشهد، اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیران استان، شورای عالی پسته با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دولت و مسئولان دولتی پشتیبان کشاورزان و تاجران هستند، افزود: ۱۳ استان کشور در کشت و تولید محصول پسته فعالیت دارند و میز پسته باید در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تصریح کرد: تولیدکنندگان پسته در بالادست و پایین دست با یکدیگر زنجیره نشده‌اند و از ضروریات شکوفایی اقتصاد این محصول ارزشمند این است که با کمک خود تولیدکنندگان و صادرکنندگان این زنجیره تکمیل شود.

وی افزود: مدیران استان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و تاجران، رایزنی‌های بسیاری انجام داده‌اند و در مسیر رفع آن‌ها می‌کوشند.

کد خبر 748034

دیگر خبرها

  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان