Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

بهروز رهبری‌فرد در حاشیه دیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان ایران و جمعی از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدحاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره ورزشگاه آزادی و خبرنگاران را می‌بینم. همه به سردار سلیمانی مدیون هستیم. زیاد سیاسی نیستیم و نمی‌توانیم ادای این چیزها را در بیاوریم، ولی ایشان آدمی بود که همه دوستش داشتند و امروز می‌خواستیم قدردان زحماتش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی به مناسبت شهادت ایشان بود و تجدیدخاطره‌ای هم در کنار دوستان قدیمی شد و لذت بردیم.

وی در مورد اینکه امروز کنار علی پروین یاد و خاطره گل و شیرینی‌هایی که زمان بازیگری به تمرین پرسپولیس می‌برد را یادآوری کرد، گفت: علی آقا دیابتی را که الان دارد، به خاطر من است، چون آنقدر به او شیرینی دادم، قند خونش بالا رفت. علی آقا هر زمان به بیمارستان می‌رود من را نفرین می‌کند که چرا این همه شیرینی به او دادم!

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس پنج سال اخیر قهرمان شده است و همه از این تیم انتظار دارند. کسی توقع ندارد پرسپولیس اُفت کند، ولی فوتبال طوری است که مربی و بازیکنانش ممکن است افت کنند. پرسپولیس این شرایط را رد کرده است و دوباره مدعی قهرمانی می‌شود.

رهبری‌فرد در رابطه با بحث حذف تیم‌های پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای گفت: نمی‌خواهم کلیشه‌ای صحبت کنم ولی عمر ما قد نمی‌دهد که خصوصی‌سازی این دو باشگاه را ببینیم. این دیالوگ «حذف نمی‌شوند»، امیدوارم بشود تا روی‌مان را کم کنند!

وی در پاسخ به این سؤال که کدام مدافع پرسپولیس شبیه او بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: همه خوب هستند، ولی فوتبال در زمان ما غیرتی بود. نمی‌گویم بازیکنان امروز غیرت ندارند، شاید هم غیرت‌شان بیشتر باشد، ولی زمان ما تعصب ذاتی بود. بیشتر بازیکنان پایین‌شهری یا از خانواده‌های متوسط بوده و سختی‌های زیادی کشیده بودند. به همین خاطر، تعصب و غیرت در ذات‌شان بود. نه فقط ما، استقلال هم همینطور بود، اما امروز کمرنگ شده است. فوتبال ما رو به فوتبال ماشینی رفته است، مثل فوتبال آلمان که تماشاگرپسند نیست و فکر نکنم کسی در جام جهانی طرفدار فوتبال آلمان باشد. آلمان با فوتبال ماشینی نتیجه می‌گیرد. فوتبال ما همین شرایط را پیدا کرده است و بازیکنان تکنیکی که تماشاگران را به ورزشگاه بیاورد، در لیگ نیست.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس در واکنش به مطرح شدن ماجرای «خوبان عالم» در محافل فوتبالی‌ها گفت: خوبان عالم زیاد داریم که در این عالم نیستند و نمی‌دانم در کدام عالم هستند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بهروز رهبری فرد پرسپولیس خبر ویژه فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم