Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به دنبال رتبه‌بندی مدارس شاهد نیستیم، بلکه به دنبال استانداردسازی هستیم گفت: پنج سال است که در مسیر استانداردسازی مدارس شاهد حرکت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، محمدرضا رزاقی درباره امکان محدود شدن فعالیت مدارس شاهد با توجه به برخی انتقادات پیرامون تنوع مدارس در کشور اظهار کرد: خیر این اتفاق نمی‌افتد، مدارس شاهد در فهرست تنوع قرار نمی‌گیرد و این مدارس بر اساس فرمان حضرت امام تأسیس شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تأکیدات رهبری و به‌ویژه در گام دوم انقلاب که یکی از بحث‌های بسیار مهم ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است، همچنین با توجه به فاصله گرفتن از دوران جنگ، اتفاقاً ضرورتش بیشتر هم احساس می‌شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه گام دوم انقلاب می‌تواند در بستر ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت محقق شود اظهار کرد: مدارس شاهد نماد جریان انقلابی و ارزشی هستند و از این منظر این‌طور نیست که بگوییم وابسته به یک کمیت است؛ بلکه وابسته به یک مفهوم است و طبیعتاً آن مفهوم هم مفهومی نیست که کهنه شود. اگر بگوییم به عنوان مثال نماز جمعه و یا گلزار شهدا نماد ارزشی انقلاب هستند، مدارس شاهد هم در همین زمره است و لذا در تنوع مدارس با آن تعریفی که در نظام تعلیم و تربیت دارند، نیست.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی هستند که در این مدارس ثبت‌نام می‌کنند و شرایط خوبی برایشان فراهم می‌شود؛ مدارس شاهد در حال فعالیت هستند و اتفاقاً به دنبال رتبه‌بندی این مدارس نیستیم، بلکه به دنبال استانداردسازی هستیم.

رزاقی با بیان اینکه پنج سال است که در مسیر استانداردسازی مدارس حرکت می‌کنیم اظهار کرد: چارچوب فعالیت این مدارس در سراسر کشور یکسان و محتوا نیز متناسب با مقتضیات مدارس است. در عمل بحث مدرسه محوری را در مدارس شاهد دنبال کردیم، نخواستیم همه مدارس یک قالب داشته باشند، اما چارچوب عملکردشان بر اساس ملاک‌های مدنظر مدرسه محوری مشخص شده و این اقدامات مدارس شاهد را به عنوان مجموعه‌ای مطرح کره که امروز می‌توانیم ادعا کنیم حرکت مدارس شاهد در راستای پیاده سازی نمادهای سند تحول بوده و استان‌ها در این سال‌ها بسیار تلاش کردند.

منبع: ایسنا

کد خبر 546918

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدارس شاهد ثبت نام مدارس شاهد زمان ثبت نام مدارس شاهد شرایط ثبت نام مدارس شاهد اعلام جزئیات ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان در اولویت ثبت نام مدارس شاهد پیش ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد تنوع مدارس وزارت آموزش و پرورش مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی مدارس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدارس شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام توانیر، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده‌باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، اضافه کرد: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تأمین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق اظهار کرد: سامانه فوریت‌های برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 6089235 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم