Web Analytics Made Easy - Statcounter

انحراف هواپیما پرواز مشهد-اصفهان شرکت کاسپین هنگام فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان عصر چهارشنبه موجب مصدومیت سطحی پنج نفر از مسافران شد.

به گزارش «جنوب نیوز»، سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و سه واحد امدادی به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس عابدی افزود: در این حادثه پنج نفر از مسافران شامل ۳ زن و ۲ مرد مصدوم شدند.

حادثه هنگام فرود هواپیما در اصفهان (+ عکس و فیلم)/ ۵ مسافر مصدوم شدند

وی در تشریح میزان مصدومیت این مسافران اظهارداشت: یک زن ۳۰ ساله از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد و یک بانوی ۵۵ ساله نیز دچار افزایش فشارخون براثر اضطراب حادثه شد که هر دو به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح‌ کرد: یک مرد نیز دچار مشکل قلبی شده بود که برای اعزام به بیمارستان رضایت نداد.

وی ادامه داد: ۲ مصدوم شامل خانم ۷۶ ساله و مرد ۶۳ ساله نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

عابدی تاکید کرد: یک آمبولانس تا پایان رهسپاری مسافران به منازلشان در محل فرودگاه باقی ماند.

جزییات حادثه

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مسافران پرواز ۷۳۷ هواپیمایی کاسپین در مسیر مشهد به اصفهان که هنگام فرود به خارج از باند فرودگاه شهید بهشتی منحرف شده بود، در سلامت کامل هستند.

شیشه فروش شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این هواپیما با ۱۱۰ مسافر در حال نشستن در باند فرودگاه اصفهان بود که از خط خارج و به قسمت خارج باند منحرف شد.

وی افزود: به تعدادی از مسافران بدنبال اضطراب از حادثه خدمات امدادی ارائه شد و آنان به قسمت ترمینال منتقل یافتند.

شیشه فروش گفت: هم اینک مشکل دیگری برای فرود این پرواز و مسافران آن وجود ندارد.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی و معین پروازهای ۱۱ استان در زمان بروز حوادث غیرمترقبه و بیش از ۶۰ درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است.

این فرودگاه واقع در شرق اصفهان دارای ۲ باند با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه روزانه بالغ بر 600 نفر از پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان تردد دارند، گفت: ایربریج این فرودگاه به‌لحاظ قدمت 23 ساله و نوع ساختار فقط قابلیت سرویس‌دهی به هواپیماهای بدنه متوسط به بالا را دارد که در حال حاضر هواپیماهای A300/B4 A306, A343 و B743 شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.   به گزارش عصر ایران؛ علی جزینی‌زاده گفت: راه‌اندازی مجدد ایربریج فرودگاه کرمان پس از چند سال با عملیات بهسازی و معماری داخلی روی آن انجام شد و در سال 1402 با بهره‌گیری از تخصص همکاران اداره تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و مشارکت یکی از شرکت‌های دانش بنیان کرمانی و حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی، تمامی امور از بروزرسانی تا تعمیرات الکتریکال و مکانیکال همچنین بهسازی این سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.   وی در ادامه از صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های ساماندهی ایربریج خبر داد و افزود: با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی، بازسازی مجدد کنیم.   مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه طراحی داخلی پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) برگرفته از آرایه‌های تجسمی آرام‌بخش و مفرح است و گفت: طراحی داخلی شامل بدنه با نمایی از طرح سنگ بوک مچ و در سقف شاهد تصویری از آسمان هستیم و همچنین کف این سامانه طرح کفپوش هواپیما است تا جاذب الکتریسیته ساکن باشد.   وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل اتصال به هواپیما برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین را راه‌اندازی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟