Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن یزدانی دارنده آزادکار ۷ مداله کشورمان که مدال‌های طلا، نقره و برنز المپیک و جهان را در کارنامه‌ی ورزشی خود دارد، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد جهان پهلوان غلامرضا تختی صحبت‌هایی را به شرح زیر بیان داشت:

توصیف ویژگی‌های تختی را از بزرگتر‌ها شنیدیم.

دارنده مدال طلای المپیک ریو گفت: توصیف ویژگی‌های جهان پهلوان تختی را ما هم از دوستان و پیشکسوتان شنیدیم که بسیار انسان خاکی و مردم داری بود و همین مردمی بودنش باعث شد که تا کنون از وی به نیکی یاد شود و همیشه در دل و ذهن مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی ازدلایل محبوبیت وی هم این بود که در کنار افراد ضعیف و بی‌بضاعت جامعه همیشه حضور داشته است. این موضوعات باعث شد که از جهان پهلوان تختی همیشه به نیکی یاد کنند و همیشه در ذهن مردم مردم زنده باشد.

محبت مردم به بنده، تماما از عنایت و لطف خداست.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی نروژ گفت: اگر مردم به بنده محبت دارند تماما از عنایت و لطف خدا است و اینکه در کشتی کمتر دیده می‌شود که کسی برای دیگران خودش را بگیرد یا به مردم بی احترامی کند. در اکثر ورزشکاران هم افرادی هستند که راه جهان پهلوان تختی را می‌روند و دیده نمی‌شوند و حالا این موضوع هر دلیلی دارد.

ورزشکارانی هستند که بدون دیده شدن کار‌های خیر زیادی کرده اند.

دارنده مدال نقره المپیک توکیو تصریح کرد: من چند نفر از دوستان و ورزشکاران را می‌شناسم که کار‌های خیر زیادی انجام می‌دهند، اما دوست ندارند که دیده بشوند. قهرمانانی هستند که به قشر ضعیف جامعه کمک‌هایی می‌کنند، اما علاقه‌ای به دیده شدن ندارند. امیدوارم این فرهنگ و اخلاق و مردمی بودن در همه ورزشکاران وجود داشته باشد. اکثر ورزشکاران و هنرمندان و کسانی که دورادور من آن‌ها می‌شناسم چهره مردمی دارند.

به هر جایگاهی که رسیدیم گذشته خود را فراموش نکنیم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی قزاقستان اظهار داشت: تمام سعی من این است که گذشته خود را فراموش نکنم و بدانم که از کجا به اینجا رسیده‌ام، البته امیدوارم وقتی کسی در رشته ورزشی پا می‌گذارد مهمترین موضوع برای وی اخلاق باشد و تا هر جایگاهی که رسیدند گذشته خود را فراموش نکنند و همیشه در کنار مردم باشند.

اگر تختی زنده بود، برایش آروزی سلامتی و عاقبت بخیری داشتم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی پاریس در پایان خاطرنشان کرد: اگر الان تختی اینجا بود سخت بود جمله‌ای به وی بگویم، اما قطعا برای ایشان آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری می‌کردم. بیشتر بخوانید: اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی با توزیع کفش و لوازم التحریر در مناطق محروم زاهدان  

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی حسن یزدانی گذشته خود را فراموش دارنده مدال طلای جهان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد