Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@15:04:02 GMT

«حاج عیسی» خادم امام خمینی (ره) درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۱۱۲۳

«حاج عیسی» خادم امام خمینی (ره) درگذشت

مرحوم حاج عیسی جعفری که در دفتر امام با نام حاج عیسی شناخته می‌شد امروز صبح همزمان با روز شهادت صدیقه طاهره (س) درگذشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از جماران، حاج عیسی قبل از پیروزی انقلاب در تهران شغل آزاد داشت و پس از انتقال امام به جماران به دفتر امام آمد. خواهر او با نام حاجیه اقیما جعفری سال‌ها در نجف خدمتکار همسر امام بود و همین قرابت سبب انتخاب حاج عیسی برای خدمت در دفتر امام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از سال ۵۹ تا رحلت امام در خدمت دفتر امام بود و بعد از آن به خدمت به مرحوم یادگار امام اشتغال ورزید و پس از آن تا سال ۸۶ که در اثر کهولت در قم ساکن شد بدون وقفه در دفتر امام مشغول خدمت بود.  
سید حسن خمینی: حاج عیسی جعفری همراهی دلسوز و صادق بود

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج عیسی جعفری نوشت: حضور او در زمان امام و پس از آن، در دوره مرحوم یادگار ایشان و پس از درگذشت یادگار امام تا دوران کهولت، حضوری سرشار از عاطفه و محبت بود؛ و این ارتباط و پیوند حتی در دوره بعد از کهولت نیز با گرمی و صمیمیت ادامه داشت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

درگذشت برادر عزیز و مهربانمان مرحوم حاج عیسی جعفری (طاب ثراه) در صبح روزی که به نام مبارک صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها مزین است، موجب اندوه و تأسف است. آن مرحوم در طول دوره حضور خویش در بیت امام (س) همواره با اخلاص و جدیت به تلاش اشتغال داشت و در همه مقاطع همراهی دلسوز و صادق بود.

حضور او در زمان امام و پس از آن، در دوره مرحوم یادگار ایشان و پس از درگذشت یادگار امام تا دوران کهولت، حضوری سرشار از عاطفه و محبت بود؛ و این ارتباط و پیوند حتی در دوره بعد از کهولت نیز با گرمی و صمیمیت ادامه داشت. اینجانب ضمن آرزوی غفران واسع الهی برای ایشان، به خانواده داغدارشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای آن‌ها صبر و اجر مسئلت دارم.

مراسم تشییع حاج عیسی جعفری در حرم امام خمینی برگزار می‌شود

پیکر مرحوم حاج عیسی جعفری خادم امام خمینی (س) در صحن آیت الله حاج سیدمصطفی خمینی به خاک سپرده می‌شود.

مراسم تشییع مرحوم حاج عیسی جعفری خادم امام خمینی (س) فردا ساعت ۱۱ در حرم مطهر امام پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بر پیکر ایشان برگزار خواهد شد. سپس، پیکر آن مرحوم در صحن آیت الله حاج سیدمصطفی خمینی به خاک سپرده می‌شود.     برچسب ها: حاج عیسی ، خادم ، امام خمینی ، رحلت ، فوت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حاج عیسی خادم امام خمینی رحلت فوت مرحوم حاج عیسی جعفری سید حسن خمینی امام خمینی دفتر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900046

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی