Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در اثر وقوع سانحه‌ی رانندگی در جاده کندرود به سمت تبریز، دو سرنشین جوان خودرو سمند جان باخته و راننده مصدوم نیز روانه‌ی اورژانس شد.

سیامک نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پنجشنبه شب در اثر برخورد خودرو سواری سمند و جرثقیل در جاده کندرود به سمت تبریز، دو مرد جوان سرنشین خودرو سمند به شدت مصدوم شده و در داخل خودرو محبوس بودند که تیم عملیاتی آتش‌نشانان هر دو فرد را با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات در تصادفات رانندگی، بیرون کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راننده‌ی خودروی سمند نیز دچار آسیب اعضای بدن شده بود که به جهت درمان به اورژانس منتقل شد اما متاسفانه دو سرنشین محبوس جان باختند.

وی ضمن بیان اینکه آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه به عملیات خاتمه دادند، از شهروندان درخواست کرد تا رعایت اصول ایمنی و توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار داده و از انجام هر گونه اقداماتی که می‌تواند موجب بروز حوادث شود، خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حادثه تصادفات جاده ای تصادف مرگبار تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است