Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در حسینیه المهدی این شهر، به ١٧ دی ماه ۱۳۱۴ سالروز کشف حجاب اجباری اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۱۴ رضاخان با سرنیزه حجاب از سفر زنان برداشت و امروز با جنگ رسانه‌ای دشمن آرام آرام در حال برداشتن حجاب از سر بانوان است. 

وی با اشاره به اینکه، امروز باید فلسفه حجاب مطرح شود، خاطرنشان کرد: امروز در جامعه باید در زمینه حجاب شرعی، گفتمان و اعتقادسازی در کنار امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارانی اضافه کرد: امروز بسیاری از بانوان، به اختیار خود کشف حجاب می‌کنند و دسیسه دشمن نیز تسلط بر جوامع اسلامی با برداشتن حجاب از سر زنان است.

وی به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمنان در فضای مجازی حاج قاسم را حذف می‌کنند که این نشان می‌دهد دشمن از شهید سردار سلیمانی بیش از شخصیت شهید قبل از شهادت واهمه دارد. 

بارانی ادامه داد: دنیا شاهد بود که با شهادت حاج قاسم، ابومهدی و یارانش، بیداری در جهان اسلام پدید آمد، روحیه مقاومت افزایش یافت و رزمندگان با روحیه بیشتری با دشمنان مقابله می‌کنند که این امر نشان می‌دهد، دشمن باید از نام شهید سلیمانی واهمه داشته باشد. 

امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: امروز نباید فضای رسانه ای در تسلط دشمن باشد و متخصصان حوزه رسانه باید شبکه‌های اجتماعی و ایرانی را فعال و پیام شهدا و سردار سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران را به آزادی خواهان جهان برساند.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها مهدی شهر قاسم سلیمانی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها روز عفاف و حجاب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها مهدی شهر قاسم سلیمانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟