Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر اظهار کرد: رسانه ها رسالتی عظیم و جایگاه ویژه ای دارند که نسبت به انعکاس خبرصحیح به مردم متعهد هستند اما فارغ از رسانه ها، گاهی اوقات در فضای مجازی بی تقوایی صورت می گیرد و با آبروی انسان ها بازی می شود .

امام جمعه پلدختر گفت: برخی افراد به چه قیمت و هزینه ای در فضای مجازی آبروی انسان دیگر را می ریزند؟ این مصداق بی تقوایی است و باید مراقبت بیشتری در این زمینه داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  به قیام مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز افزود: مقام معظم رهبری فرمودند قم پایگاه انقلاب اسلامی است که آن زمان امام راحل در این شهر مردم را آگاهی می داد و مقدمات انقلاب را فراهم کرد، در این روز نیز مردم قم علیه ظلم و استبداد به خیابان ها ریختند و تظاهرات کردند که دژخیمان رژیم ستمشاهی عده ای را به شهادت رساندند.  

حجت الاسلام موسوی به حذف نام و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از سوی دشمن برخورد حذفی مستکبران با سردار دلها است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه شان از رواج و تکثیر آن الگوی گرانسنگ می باشد که مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند چراکه فضای مجازی یک جبهه است و باید در این جبهه، دشمن را رصد و شناسایی کرد.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمن که متوجه شد از  طریق جنگ سخت نمی تواند کشور را زمین گیر کند به تعبیر خود بهترین و راحتترین راه را که فضای مجازی است انتخاب کرد تا بتواند راحت تر به ایران حمله کند.

حجت الاسلام موسوی افزود: امروز وظیفه نخبگان ، جوانان خلاق و مهندسان است که برای مقابله با دشمنان و تولید محتوای با کیفیت در فضای مجازی اقدام کنند،  شبکه اطلاعات در داخل کشور راه اندازی و از پلتفرم های داخلی حمایت شود.

برچسب‌ها پلدختر شبکه های اجتماعی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر شبکه های اجتماعی فضای مجازی پلدختر شبکه های اجتماعی فضای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند