Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خلعتبری، کاپیتان سپاهان درباره وضعیت سپاهان بعد از برد بیرون از خانه برابر پدیده مشهد صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، خلعتبری در گفتگو با تسنیم اظهار داشت:

ما بعد از سه شکست پیاپی نیاز مبرمی به این برد داشتیم و خدا را شکر که در مشهد بازی خوبی انجام دادیم و برد در این بازی شرایط را بهتر کرد. در این چند روز هم تمرینات خوبی را انجام دادیم تا آماده بازی با فولاد شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سه شکست پیاپی نمی‌تواند به شخصیت قهرمانی سپاهان خدشه وارد کند؟»، تصریح کرد:

به هر حال ممکن است هر تیمی با این وضعیت مواجه شود و در حال حاضر با استقلال و پرسپولیس چهار و سه امتیاز فاصله داریم. قبول دارم که نباید اینقدر امتیاز از دست بدهیم، ولی لیگ امسال هم لیگ سختی است و بازی‌ها هم اصلاً قابل پیش‌بینی نیست.

خلعتبری در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند بعد از چند سال قهرمان لیگ شود، گفت:‌

هیچ تیمی نمی‌تواند از حالا با قاطعیت در مورد قهرمانی حرف بزند، چون بازی‌ها سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. قطعاً اگر قهرمانی می‌خواهیم باید خوب نتیجه بگیریم. تیم ما در این فصل جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و تا آخرین روز برای رسیدن به این عنوان می‌جنگیم. هدف اصلی ما خوشحال کردن هواداران سپاهان است.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی فردای تیمش برابر فولاد خوزستان خاطرنشان کرد:

فولاد تیمی سرسخت است که فصل گذشته هم نتوانستیم آنها را شکست بدهیم و هر دو بازی‌مان با تساوی به پایان رسید. ما در موقعیتی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم، خصوصاً اینکه در خانه بازی می‌کنیم. باید سه امتیاز بازی با فولاد را بگیریم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر رقیب همشهری به پیشروی خود در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه)، تیم فوتبال تاتنهام در دربی شمال لندن میزبان رقیب دیرینه خود آرسنال بود که این بازی با برتری 3 بر 2 توپچی‌ها همراه شد.

گل به خودی پیر امیل هویبرگ بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 15، آرسنالی‌ها را پیش انداخت. گل بعدی توپچی‌ها در دقیقه 27 توسط مهاجم خودشان، بوکایو ساکا رقم خورد و در دقیقه 38 نیز کای هاورتس مهاجم آلمانی توپچی‌ها اختلاف را به 3 گل افزایش داد.

در نیمه دوم تاتنهام به بازگشت به بازی امیدوار شد و ابتدا در دقیقه 64 توسط کریستین رومرو و سپس در دقیقه 87 به وسیله سون هئونگ مین از روی نقطه پنالتی دو گل از گل‌های خورده را جبران کرد. با این حال شاگردان آنگه پوستکوغلو در نهایت نتوانستند از شکست خانگی بگریزند وبا قبول نهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر شانس خود را برای بازگشت به رده چهارم جدول از دست دادند.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آرسنال اما با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش 80 امتیاز شد و اکنون با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و 4 امتیاز برتری نسبت به این تیم، جای خودش را در صدر جدول تثبیت کرد. در همین حال فاصله توپچی‌ها با دیگر مدعی قهرمانی یعنی لیورپول که تعداد بازی‌هایش برابر با آرسنال مساوی است، به 5 امتیاز افزایش یافت.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیسف از ساعت 19 امشب به وقت تهران، منچسترسیتی میهمان استون‌ویلا، تیم چهارم جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم