Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: اردوهای مدونی را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2022 هند انجام دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی، مربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره اردوی پیش از اعزام به مسابقات گفت: بخاطر همسان سازی با شرایط آب و هوایی هند، آخرین اردوی خود را در جزیره کیش از روز چهارشنبه 15 دی ماه آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زمان برگزاری تمرینات مان را با ساعت های بازیها قرار دادیم. خوشبختانه ملی پوشان در وضعیت مناسبی قرار دارند و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و برنامه های تاکتیکی و تکنیکی که مد نظرمان بود را پس از صعود به جام ملتهای آسیا 2022 هند، برای بازیکنان مطرح و به مرحله اجرا رساندیم.

وی ادامه داد: خیلی از برنامه هایمان اجرا شد و تیم در شرایط خوبی به سر می برد . تنها مشکلی که با آن مواجه بودیم، نبود بازی تدارکاتی با تیم های خارجی بود که علیرغم تلاش های بیش از پیش فدراسیون، متاسفانه این امر برای ما فراهم نشد. سعی کردیم در این اردو بیشتر روی مراحل آماده سازی بچه ها و مسائل تاکتیکی که باید رعایت کنند، کار کنیم و در هند فقط مرور تاکتیک ها قبل از مسابقات باشد. همچنین در این اردو نیز جلسات آنالیز برای بچه ها می گذاریم و در این نشست ها بچه ها دیدگاه هایشان را برای ما می گویند.

مربی تی ملی اضافه کرد: جا دارد از فدراسیون فوتبال که این شرایط را برای ما مهیا کرده تا در یک شهر دیگر یک اردوی خوب قبل از اعزام داشته باشیم، تشکر کنم. این اردو تنها فرصت پایانی است که برنامه های خود را برای آخرین بار مرور کنیم. معتقدم حضور بازیکنان در کنار یکدیگر و هماهنگی آنها بسیار مهم است چرا که علاوه بر هماهنگ شدن با یکدیگر، مروری بر تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهیم داشت. در واقع باید نظم بیشتری در دفاع و حمله و در فاز انتقال از دفاع به حمله و گلزنی داشته باشیم. امیدواریم در این رقابتها نتیجه بسیار مناسبی بگیریم و بازیکنان با عملکرد قابل قبول شان پاسخگوی زحمات مسئولین فدراسیون فوتبال باشند.

شهبازی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان با انگیزه بالا در تمرینات حضور پیدا می کنند. آنچه مسلم است رقابت های سختی را پیش رو داریم و باید از لحاظ روحی و روانی خیلی قوی باشیم. برای حضور در این مرحله، نیاز به همبستگی و یکدلی داریم که خدا را شکر بازیکنان ما به این حس خوب رسیده اند. همگی‌ پرانرژی و بانشاط هستند.

 

*برگزاری تمرین بدنسازی تیم ملی فوتبال بانوان

تمرین بدنسازی بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ظهر امروز در کیش برگزار شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال از ساعت 11:30 در سالن تمرینی به مدت 90 دقیقه جلسه تمرینی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

تمرین نوبت بعدازظهر امروز (جمعه 17 دی ماه) از ساعت 17:30  در ورزشگاه المپیک برگزار می شود.

آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان پیش از اعزام به مسابقات جام ملت های آسیا 2022 هند از روز چهارشنبه 15 دی ماه به میزبانی سازمان منطقه آزاد در کیش آغاز شده و ملی پوشان تمرینات خود را تا روز جمعه 24 دی ماه زیر نظر مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی پیگیری می کنند.

انتهای پیام/

 


 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" در فاصله سه روز مانده به دیدار مقابل سپاهان در این جلسه تمرین بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

دیگر خبرها

  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین