Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:53:11 GMT

فوت موتور سوار جوان در مسیر وادی رحمت تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۷۱۲۲

فوت موتور سوار جوان در مسیر وادی رحمت تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از فوت موتور سوار جوان در اثر برخورد به جدول میانی اتوبان در مسیر وادی رحمت خبر داد.

سیامک نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: موتور سوار جوانی به هنگام حرکت در مسیر وادی رحمت تبریز با برخورد به جدول میانی مسیر واژگون و در اثر شدت جراحت وارده به ناحیه سر جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان هم اکنون مشغول ایمن سازی محل حادثه و پیشگیری از حریق هستند.

وی در پایان تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم تا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به‌ویژه موتور سیکلت سواران حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف تصادفات جاده ای تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور