Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی روز جمعه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این مطلب، به مخالفت یک نماینده مجلس در واگذاری تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت ملی صنایع مس ایران واکنش نشان داد.

محمدحسین فرهنگی، افزود: ایشان اظهاراتی از این سیاق را در صحن مجلس هم مطرح کرد که آقای نیکزاد، نائب رئیس مجلس نیز پاسخ متقنی به وی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آنچه نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس به عنوان یکی از مطالبات به‌حق مردم دنبال می‌کنند و مورد حمایت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه  تبریز نیز قرار گرفته و با پیگیری استاندار محترم پیش می‌رود، برخورداری ورزش استان و تیم پرهوادار تراکتور از حمایت‌های لازم از محل درآمدهای صنایع و معادن ملی و استانی است.

وی تاکید کرد: مسئولان آذربایجان شرقی در پیگیری توافقات انجام گرفته با شرکت ملی مس در این باره همراه و متحد هستند و اظهارنظرهای جنجالی، نمی‌تواند مانع از تحقق نتیجه لازم شود.

در جلسه هفته اخیر خانه ملت با حضور نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس و مقام های ارشد این استان، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و وزیر صمت، توافق شد امتیاز تیم های قدیمی و پرطرفدار تراکتور و ماشین سازی تبریز به شرکت ملی صنایع مس ایران واگذار شود.

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی مجلس شورای اسلامی ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی مس سونگون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی مجلس شورای اسلامی فوتبال تراکتورسازی مجلس شورای اسلامی ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی مس سونگون آذربایجان شرقی شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان این که این شست به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان ها است.

حمزه زاده افزود: اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و چینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه ها است، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش این آثار نفیس به مدت سه ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.
به گفته حمزه زاده، در روز جهانی موزه ها بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت سه ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری