Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سرپرست پرسپولیس در بخشی از صحبت‌های خود مدعی شد اگر کاظم اولیایی عضو کمیته تعیین وضعیت آن مصاحبه‌ها را انجام نمی‌داد، مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس صادر می‌شد! این ادعا با واکنش اولیایی همراه شد و او در گفت‌وگو با خبر ورزشی نسبت به حرف‌های صدری واکنش نشان داد.

* متأسفانه یک عده عکس مار را می‌کشند و می‌خواهند تأکید کنند که این مار است غافل از اینکه مردم ما باسواد هستند و می‌توانند املای درست این کلمه را از دیکته نادرست آن تشخیص بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک برنامه تلویزیونی با جملاتی سخیف که در واقع حکم فرار به جلو را داشت، عده‌ای با تردستی تمام مشکلات خودشان را گردن دیگران انداختند. باشگاه‌های ما باید استانداردها را رعایت می‌کردند ولی…

* برخی از مسئولان باشگاهی که سرمربی آن صراحتاً می‌گوید به پدیده بدهکار هستیم و حکم آن هم موجود است با پر رویی هر چه تمام‌تر به شعور هواداران خودشان توهین می‌کنند.

* جملاتی مانند اینکه مجوز حرفه‌ای ما تا ۹۸ درصد تأیید شده بود و … حرف‌های سخیفی است که از دهان عده‌ای خارج می‌شود.

* خدا به داد آینده ورزش ایران و به‌ویژه فوتبال این کشور برسد.

* بعید می‌دانم این حرکات ما را عاقبت به خیر بکند. این افراد به شعور مردم توهین می‌کنند و امیدوارم فرصتی باشد تا مردم بفهمند درون این باشگاه‌ها چه خبر است و افراد با چه سیاستی می‌خواهند باشگاه‌های بزرگ را اداره کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاظم اولیایی پرسپولیس استقلال پرسپولیس خبر ویژه کاظم اولیایی مجید صدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901160

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند