Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:25:47 GMT

لرستان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۸۹۹۶

لرستان در هفته‌ای که گذشت

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار استاندار لرستان طی احکامی مجید منعمی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد ، احمد گودرزیان را به عنوان سرپرست فرمانداری دورود، محمد رضا فاتحی به را سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا، احسان کرم‌زاده را به عنوان مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری و سیروس ابراهیمی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۸۸.۷ درصد جمعیت هدف لرستان دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند

بیش از سه میلیون و۱۱۳ دُز واکسن کرونا تاکنون وارد لرستان و ۲ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۴۵۴ دُز واکسن در سطح شهرستان های استان توزیع شده است و روزانه به طور میانگین ۱۰ هزار دُز تزریق می شود.

۸۸.۷ درصد جمعیت هدف این استان تاکنون دُز نخست و ۷۴.۱ درصد این تعداد نیز هر ۲ دُز و ۱۰.۷ درصد نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

لرستان پایلوت اعطای تسهیلات بانکی در طرح امنیت غذایی کشور شد

استان به عنوان پایلوت اعطای تسهیلات بانکی با هدف تسهیل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در راستای طرح قرارگاه امنیت غذایی کشور انتخاب شد.

پایان ۳۸ سال چشم انتظاری

شهید " نعمت شکیبایی صنوبری " از شهدای گمنام دفن شده در شهرستان سلسله پس از ۳۸ سال شناسایی شد. 

شهید " نعمت شکیبایی صنوبری " ستوان دوم وظیفه ارتش بوده که اردیبهشت سال ۶۲ در منطقه عملیاتی غرب کارون مفقودالاثر شده بود و سال ۹۰، پیکر مطهر وی تفحص و به عنوان شهید گمنام در شهرستان سلسله دفن شد.

با انجام آزمایشات دی ان ای از پیکر این شهید مشخص شده که شهید گمنام "نعمت شکیبایی صنوبری" متولد روستای صنوبر تربت حیدریه است که پدر و مادر وی حدود ۱۰ سال پیش دارفانی را وداع گفته‌اند. 

برد خانگی خیبر خرم‌آباد مقابل ماشین‌سازی تبریز

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه در ورزشگاه خانگی خود مقابل ماشین سازی تبریز به برتری رسید.

"ریحانه"، بیماران نیازمند به پیوند عضو را زندگی بخشید

رضایت خانواده مرحومه " ریحانه رک رک" موجب نجات جان بیماران نیازمند به پیوند اعضا شد.

این دختر نوجوان به دلیل سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شد و خانواده وی با همکاری بسیار بالا و رضایت کامل، با اهدای اعضای دختر خود موافقت کردند.

محموله قاچاق ۵.۵ میلیارد تومانی در لرستان توقیف شد

محموله قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان با پوشش علوفه دامی در جاده خرم آباد - بروجرد توقیف شد.

"اسحاق عیدی" شاعر و پژوهشگر لرستانی درگذشت

اسحاق عیدی شاعر، نویسنده و پژوهشگر لرستانی به علت بیماری در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در خرم‌آباد

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار، مومن و انقلابی لرستان در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

آیین استقبال از شهدای گمنام در خرم‌آباد

آیین استقبال از سه شهید گمنام روز سه‌شنبه باحضور مردم ولایت مدار و انقلابی خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.

همزمان با سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) لرستان میزبان سه شهید گمنام شد، شهدای گمنام در شهرستان‌های بروجرد، دورود و چالانچولان تشییع و تدفین شدند.

نشست خبری استاندار با خبرگزاری های لرستان

 "فرهاد زیویار" استاندار لرستان روز چهارشنبه در نشست با خبرگزاری های این استان مصوبات و توافقات انجام شده در جریان سفر ۱۹ آذرماه رییس جمهور به این استان را تشریح کرد.

۲ بازیکن خارجی به تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد پیوستند

ایهاب جبار هاشم و احمد فاضل محمد اهل کشور عراق در ماده ۴۰۰ و ۸۰۰ متر برای تقویت تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ثبت قرارداد به این تیم پیوستند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا استانداری لرستان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا استانداری لرستان وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا استانداری لرستان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی لرستان امام جمعه خرم آباد شهید گمنام لرستان د خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد

سرهنگ محسن جمال‌زاده عصر ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حضور شهید گمنام در رفسنجان و انار اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از حضور در یادواره شهدای انار و مراسم دعای ندبه کوهبنان، عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مکان حضور پیکر مطهر به میزبانی هیأت دانش‌آموزی دختران حاج قاسم در محل حسینیه شهید زینلی رفسنجان است و یادواره‌های شهدای لطف‌آباد انار و شهر کشکوییه نیز عصر همان روز به عطر شهدا عطرآگین می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان بیان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در محل امامزاده سید غریب رفسنجان به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، یادواره شهدای عیش آباد و مراسم عزای امام صادق علیه‌السلام در روستای داوران نیز جمعه شب میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.

جمال‌زاده بیان کرد: پیکر مطهر شهید جمعه‌شب در محل حسینیه نخل قرار دارد و در این مکان ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی توسط هیأت کربلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه مردم شهیدپرور خطه نوق در مسیر کاروان صادقیه و امامزاده سید جلال الدین اشرف پذیرای پیکر مطهر خواهند بود.

جمال‌زاده یادآور شد، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از محل میدان شهید سلیمانی به سمت میدان ابراهیم برگزار و پیکر مطهر در جوار حسینیه نخل به خاک سپرده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند