Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه 98 درصد خانوارهای روستایی خراسان جنوبی تا پایان امسال زیرپوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به ۱۶۹روستا نیز در دست اجرا است.

سیدمحمود هاشمی، گفت: در ادامه نهضت گازرسانی، تاپوشش گاز طبیعی خانوارهای روستایی به ۹۸ درصد می‌رسد و پایان امسال با اتمام پروژه‌های در دست اجرا، درصد بهره مندی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به ۹۸درصد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بهره مندی ۸۸ هزار و ۷۵۶ خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۷۸روستا در استان گازرسانی شده که منجر به بهره مندی بیش از 1500 خانوار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به ۱۶۹روستا نیز در دست اجرا است، افزود: با اتمام این پروژه‌ها پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته خواهد شد.

هاشمی افزود: تعهد شرکت گاز استان در سال جاری در حوزه روستایی، گازرسانی به ۲۱۲روستا است، اما امیدواریم امسال هم بتوانیم فراتر از تعهد خود در بهره مندی روستاهای استان عمل و زمینه برخورداری حدود ۲۴۰روستا از نعمت گاز طبیعی را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: شرکت گاز خراسان جنوبی سال گذشته با گازرسانی به ۶۳۴ روستا توانست بالاترین میزان گازرسانی روستایی طی یک سال را در بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گازرساني شرکت گاز خراسان جنوبی گاز طبیعی بهره مندی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به طرح های در حال اجرا برای جبران بخشی از کمبود آب مشهد گفت: برای خدمت رسانی موثر و بیشتر به مشترکان شهری و روستایی زیرمجموعه این شرکت و نیز بهره مندی و دسترسی مشترکان به آب شرب سالم و بهداشتی، ۱۰ مخزن ذخیره جدید با ظرفیت ۹۰ هزار و ۷۵۰ مترمکعب طی سال گذشته به بهره برداری رسید.
حسین اسماعیلیان افزود: از مجموع ۱۰ مخزن جدید، ۳ مخزن با ظرفیت ۹۰ هزار مترمکعب در حوزه پهنه مشهد به بهره برداری رسیده و ۷ مخزن دیگر در مناطق روستایی شامل شریف آباد، دوله، برج موری، چشمه علیمو، دهنه چهل و جرخشک، بالنده و ده غیبی با ظرفیت ذخیره سازی ۷۵۰ مترمکعب آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: افزایش ظرفیت مخزن ذخیره آب، یکی از اقدامات ویژه‌ای است که نقش موثری در مدیریت توزیع در شهرستان مشهد دارد.

دیگر خبرها

  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی‌های بهاری
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است