Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته گذشته آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همراهانش با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای شهر ایلام برگزار شد و در این مراسم سردار رمضان شریف سردار حاج قاسم سلیمانی را اسطوره‌ای به تمام معنا و الگویی تمام‌عیار برای نسل امروز و فردای بشریت دانست و با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در استان ایلام، گفت: سه هزار شهید گرانقدر استان ایلام برگزار شد که تاثیر بسیار خوب و در خور توجهی در فضای فرهنگی استان و کشور ایجاد کرد که این اقدام ماندگار در نوع خود بی‌نظیر و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح هم در آیین بزرگداشت شهادت شهید سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی اظهار داشت: غیرت عاشورایی و انقلابی مردم در فتنه سال ۸۸ موجب شد حماسه ۹ دی رقم بخورد و نقشه شوم دشمن نقش بر آب شود و هدف دشمن در فتنه سال ۸۸ وارونه کردن نتیجه انتخابات بود که در این مهم ناکام ماندند و با حضور پرشور مردم به دعوت رهبری فتنه، فتنه گران رسوا و آنان شکست خوردند.

جمعه هفته پیش مراسم گرامیداشت سالروز عملیات ضربت ذوالفقار و بازپس گیری ارتفاعات میمک در محل یادمان این عملیات برگزار شد و امیر سرتیپ ستاد ناصر آراسته  رییس هیات معارف جنگ سپهبد صیاد شیرازی در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری ایجادگر و پایه گذار تمدن نوین اسلامی در جهان بوده که دشمنان را زمین گیر کرده است و همانطور که دشمنان در رزم خود از علم و دانش روز بهره می برند، نیروی رزمی و دفاعی ایران اسلامی نیز متناسب با فناوری های نوین به مقابله با دشمنان می پردازند و
رزمندگان ایل خزل از سابقون دفاع مقدس هستند و حضور و مشارکت آنها در عملیات ضربت ذوالفقار و همراهی آنها با ارتش در بازپس گیری میمک فراموش نشدنی است.

امیر ستاد علی اسدی فرمانده نیروی پدافندهوایی منطقه غرب کشور هم در آیین تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان آبدانان شهیدان را مشعل دار محفل بشریت دانست و گفت: اقتدار کلیه نیروهای مسلح تحت فرمان داهیانه مقام معظم رهبری به یک سد محکم و دژ نفوظ ناپذیر تبدیل شده که قدرت های بزرگ دنیا قادر به رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستند و ایثار شهیدان و مشارکت مردم در وجود ارتش ، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی متجلی شده و امروز چون ستاره ای فروزان بر بلندای تاریخ این آب و خاک می درخشد.

هفته گذشته فرمانداران شهرستان‌های ایلام و ایوان با حکم حسن بهرام نیا استاندار معرفی شدند و عبدالصاحب نادری برای سرپرستی فرمانداری ایلام و حجت الله اکبری به ترتیب به عنوان سرپرست ایوان معرفی شدند تاکنون پیش از این نیز سرپرستی فرمانداری های مهران، دهلران و ابدانان مشخص شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نورالله کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نمازجمعه ایلام گفت: عشایر دلاور ایلامی به همراه ارتش مزه تلخ شکست را به دشمن چشاندند و موجب شدند صدام برای اولین بار فرماندهان خود را به دلیل شکست در جنگ اعدام کند و نوزدهم دیماه به عنوان نقش عشایر در جنگ در تقویم ملی کشور ثبت شود.


هفته پیش خانواده شهید شناسایی شده قاسم شاه ولدی بعد از ۳۶ سال به مزار فرزند شهیدشان در محوطه دانشگاه ازاد اسلامی واحد ایلام محل دفن شهید آمدند و در آیین استقبال از خانواده شهید شاه ولدی جمعی از مسوولان و مردم شهیدپرور استان حضور داشتند و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم گفت: جامعه ما در هر برهه ای از زمان به شهدا نیاز دارد و وجود شهدایی چون قاسم شاه ولدی افتخاری برای استان ایلام است و با رضایت خانواده شهید برای ماندن مزار مطهر فرزندشان در استان، امروز شهیدی دیگر به جمع سه هزار شهید ایلام اضافه شد.

به گفته حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست کمیته بهره وری استان از مجموع ۹.۶ درصد رشد بودجه ای سال آینده ایلام حدود ۳.۵ درصد مربوط به بهره وری دستگاه های اجرایی استان است که برای تحقق سهم ۳.۵ درصد بهره وری استان، عملکرد تمامی مدیران بصورت دقیق مورد پایش و بررسی قرار می گیرد.

طرح ملی شهر نماز، خانه نماز همزمان با برخی نقاط کشور در استان ایلام هم کلید خورد که به گفته عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این طرح با هدف ترویج فرهنگ نماز بین کودکان در هفت استان کشور از جمله ایلام اجرا می شود که در قالب آن برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع نماز در دستور کار قرار دارد.


طبق گفته دکتر جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تاکنون ۹۲ درصد جمعیت هدف این استان تاکنون یک دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند و اکنون وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان نیز افزایش قابل توجهی داشته اما باید تلاش کنیم این وضعیت همچنان تداوم یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز از مردم خواست برای پایداری وضعیت کرونا در استان مردم باید دز سوم واکسن را تزریق کنند تا ایمنی جامعه همچنان بالا بماند و رعایت پروتکل های بهداشتی باید همچنان جدی گرفته شود و مردم با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی خطر کرونا و سویه جدید امیکرون را جدی بگیرند و نباید اجازه داد با ساده انگاری و سهل انگاری این وضعیت پایدار بهم بریزد و مجدد شاهد پیک بدی بیماری و افزایش آمار مرگ و میر و بستری ها باشیم.

هفته گذشته تصاویر و فیلم هایی مبنی بر تخریب مناطق تنگه بینا و بیجار در شهرستان چوار از سوی یک شرکت لرزه نگار اکتشاف نفت و گاز در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های متعددی را از سوی طبیعت دوستان و علاقمندان به حیات وحش در پی داشت و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام تاکید کرد فعالیت این شرکت لرزه نگار با اطلاع و هماهنگی منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام انجام گرفته و کارشناسان این اداره کل بر روند فعالیت شرکت نظارت مستمر دارند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا دفاع مقدس شهید اخبارنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا دفاع مقدس ایلام ویروس کرونا دفاع مقدس شهید خانواده شهید استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان مازندران و شهرستان تنکابن برگزار شد.


این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکرخلبان شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد.

مسابقات پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز شهرستان تنکابن برگزار شد.

در پایان این مسابقات بابک نوروزی از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و بیگلری از اذربایجان شرقی نائب قهرمان شد. کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در پایان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به نفرات برتر حکم و جوایز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند