Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - کارکنان اداری و قضایی دادگستری شهرکرد، در اعتراض به عدم تصویب طرح تسری و بهبود وضع معیشت مجموعه قضایی و اداری تجمع کردند.

آنها می‌گویند: ما کارمند دولت هستیم و از دولت حقوق می گیریم ولی در دستگاه قضا خدمت می کنیم در حالی که این دو دستگاه قضا کاملا مستقل از هم هستند.

کارکنان دادگستری معتقدند که زیر سایه حقوق و مزایای قضات، اسمی از آنها برده نمی‌شود و متأسفانه تاکنون شاهد هیچ اقدام مثبتی از سوی مسئولین در خصوص رسیدگی به وضعیت‌شان نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان دادگستری افزودند: در این سال‌ها و با افزایش افسار گسیخته تورم، کارمندان اداری به زیر خط فقر مطلق رفته‌اند. بعضی از آنها دچار مشکلات خانوادگی شده‌اند، بعضی رو به شغل دوم مانند مسافرکشی و کار در آژانس‌ها آورده‌اند تا بتوانند از پس مخارج خود و خانواده‌هایشان برآیند.

بیشتر بخوانید

شناسایی عاملان هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها در دستور کار قرار دارد

آنها می‌گویند: هیچ مزایایی برای کارمندان اداری در نظر گرفته نشده است. اضافه کار ناچیز، حتی آنها ایاب و ذهابی ندارند.

به اعتقاد آنها، حساسیت و فشار کار در قوه قضائیه به قدری است که هر کسی نمی‌تواند آن را تحمل نماید. دقت در انجام وظایف محوله و سرعت از جمله ضروریات این شغل است. یک اشتباه جزئی از سوی هر‌ کارمند می‌تواند باعث اطاله دادرسی شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارکنان اداری و قضایی مجموعه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند

دریافت 114 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بانوان مشگین شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از حجاب سر دادند.

تصویربردار: شیرین اسلوب

کد خبر 6096360

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم