Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد مطهری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه برای سربازان جوانی که در این مجموعه خدمت سربازی خود را سپری می‌کنند، دوره‌های مهارت آموزی تخصصی برگزار می‌کند.

معاون هماهنگ کننده تیپ جواد الائمه خراسان شمالی ادامه داد: هدف از این اقدام فراگیری یک مهارت و تخصص و دریافت گواهینامه معتبر برای ایجاد شغل در آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سربازان این یگان در رشته‌های مختلفی از جمله کشاورزی و باغداری، ورزش و جوانان و دوره‌های کامپیوتری مهارت‌هایی را اخذ می‌کنند.

مطهری نژاد بیان کرد: دوره‌های مهارت آموزی سربازان به دو بخش آموزش‌های عمومی و تخصصی تقسیم بندی شده است که سربازان بنا به علاقه خود در یک رشته تخصصی آموزش می‌بینند و در صورت قبولی در آزمون‌های مربوطه مدرک تخصص به آن‌ها تقدیم می‌شود.

معاون هماهنگ کننده تیپ جواد الائمه خراسان شمالی گفت: در این راستا ۹ تفاهم نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، هلال احمر، تربیت بدنی، فنی و حرفه ای و … امضا شده است.

وی در انتها تصریح کرد: چندین نوبت از سربازانی که پس از پایان خدمت به ایجاد شغل روی آورده اند سرکشی شده و تسهیلات مختلفی به آن‌ها اعطا می‌شود.

کد خبر 5394470

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تسهیلات اشتغالزایی مهارت آموزی خدمت سربازی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا عکس استانها سیلاب خطبه های نماز جمعه شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه خسارات سیلاب کرمانشاه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مردم به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: اطلاع رسانی جهت برگزاری این دوره از مسابقات از اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود و جزئیات دقیق مکان و زمان برگزاری آزمون نیز از اوایل فروردین ماه برای شرکت‌کنندگان اعلام گردید.

تقی زاده ابراز کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین بالاترین آمار مشارکت از آن استان‌های تهران و خراسان رضوی می‌باشد.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون بیان کرد: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نساب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد خبر 6096044

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی