Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@02:33:42 GMT

قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۰۷۷۵

قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم

جهت استعلام قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام کنید.

به گزارش برنا، این روزها با توجه به افزایش شدید قیمت مصالح و ابزارهای ساخت و ساز ، اغلب پروژه‌ های ساختمانی با کمبود بودجه مواجه شدند. طبیعی است که درخواست‌های بیشتری برای خرید بالابر ساختمانی دست دوم وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم وسوسه کننده است. خصوصا در پروژه ‌های کوچک که بالابر ساختمانی برای مدت زمان محدود نیاز است. قیمت بالابر ساختمانی نو عمدتا بیش از ۹ میلیون تومان است و پیمانکاران معمولا ترجیح می‌دهند از دستگاه‌ های بالابر ساختمانی دست دوم موجود در بازار استفاده کنند و یا حتی گزینه اجاره دستگاه برای زمان محدود را بررسی می‌نمایند. جهت استعلام قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام کنید.

مقایسه قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم

میانگین قیمت بالابر ساختمانی نو حدود ۹ میلیون تومان است و قیمت بالابر ساختمانی دست دوم بر اساس برند ، موتور ، مدت کارکرد و سلامت دستگاه متغیر است. در صورتی که هر کدام از قطعات بالابر ساختمانی دچار مشکل باشد و در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد نماید، هزینه های جانبی بالابر ساختمانی نو و دست دوم افزایش می یابد.

به عبارتی پس از تحویل دستگاه بالابر ساختمانی و پیش از استفاده لازم است تعمیرات جزئی انجام شود که خود هزینه‌بر است. بنابراین برای برآورد دقیق قیمت بالابر ساختمانی دست دوم باید هزینه را پس از پایان تعمیرات و تعویض قطعات مستهلک شده، محاسبه کنید. پیش از خرید بالابر ساختمانی دست دوم از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com با کارشناسان عمران مدرن مشورت کنید.

قیمت بالابر ساختمانی نو ، دست دوم و اجاره ای

اگر قصد خرید بالابر ساختمانی دست دوم را دارید، لازم است دستگاه بالابر توسط کارشناس بازدید شود و ایرادات آن به شما اعلام گردد. اگر مشکل دستگاه در حد تعویض سیم بکسل یا روغن کاری گیبرکس باشد، هزینه چندانی ندارد اما اگر نیاز به تعویض قطعه برای کارکرد ایمن آن وجود دارد، ممکن است قیمت نهایی بالابر ساختمانی دست دوم افزایش یابد. بالابر های اجاره ‌ای برای مدت زمان محدود انتخاب هوشمندانه‌ای است. اگر پروژه‌ کوچک است و برای زمان محدودی نیاز به دستگاه بالابر دارید، گزینه بالابر اجاره‌ ای می تواند انتخاب خوبی باشد. پیش از تصمیم گیری، قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم و اجاره ای را با هم مقایسه کنید.

آیا می‌توان به بالابر ساختمانی دست دوم اعتماد کرد؟

موتور و گیبرکس بالابر ساختمانی دست دوم در گام اول باید به دقت بررسی شود و کارکرد آن‌ها آزمایش گردد. در مورد قطعات مصرفی مانند سیم بکسل لازم است سختگیری‌ها دو چندان باشد. در مورد زنگ زدگی و پوسیدگی کالسکه و پایه وینچ بالابر ساختمانی نیز لازم است وسواس ویژه به خرج داد. شاسی پوسیده ، ایمنی دستگاه را حین کار به خطر می‌اندازد و پایه پوسیده و ناایمن ممکن است باعث واژگونی دستگاه شود. قطعاتی مانند ترمز بالابر و ریموت کنترل نیز پیش از خرید باید چک شود. در صورتی که دستگاه توسط فروشندگان معتبر تایید شده باشد، می‌توان با خیال راحت از دستگاه استفاده کرد. جهت استعلام قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام کنید.

قیمت بالابر ساختمانی دست دوم اروپایی

این نکته را در نظر داشته باشید که گاهی بالابر ساختمانی دست دوم با موتور های قدیمی کارکرده، نوسازی می‌شود و به اسم بالابر اروپایی نو به مشتری ارائه می‌گردد. با توجه به محبوبیت بالابر های الکو یوگوسلاوی سابق که این روزها با نام بالابر اسلونی شناخته می‌شود، طبیعی است که اغلب سازندگان به دنبال بالابر های الکو اروپایی باشند. اما آنچه مشخص است، مدتی است که بالابر های اروپایی دیگر وارد بازار ایران نمی‌شود. اختلاف قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم اروپایی به قدری زیاد است که وجود بالابر های ساختمانی تقلبی را در بازار توجیه پذیر خواهد نمود.

جهت استعلام قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم الکو در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام کنید.

قیمت بالابر ساختمانی نو یا دست دوم الکو اسلونی

اگر فروشنده‌ای ادعا می‌کند که بالابر الکو اسلونی را به شما می‌فروشد، دو احتمال وجود دارد: احتمال اول فروش بالابر الکو آسیا است که در ایران تولید می‌شود و کیفیت خوبی هم دارد. احتمال دوم آن است که دستگاه‌ های بالابر ساختمانی دست دوم ، نوسازی شده و به اسم دستگاه نو به فروش می‌رسد.

در این صورت قطعاتی مانند گیبرکس ، کالسکه ، قرقره و سیم بکسل و حتی قطعه اصلی موتور ممکن است کارکرد مورد نظر شما را نداشته باشد. کارشناسان تیم عمران مدرن پیش از خرید ، مشاوره لازم را به مشتریان می‎دهند؛ فروشندگان معتبر را به شما معرفی می‌کنند و اگر قصد خرید بالابر ساختمانی دست دوم داشته باشید، بهترین گزینه را به شما معرفی خواهند کرد.

بررسی اختلاف قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم

دستگاه بالابر ساختمانی شامل قطعات متعددی است. قطعه اصلی موتور است و در صورتی که بهره‌برداری از دستگاه به شکل استاندارد انجام شود، معمولا طول عمر دستگاه ، افزایش خواهد یافت. گیربکس بالابر نیز هر از چندگاهی به روغن کاری نیاز دارد. قرقره و سیم بکسل از جمله قطعاتی است که معمولا مستهلک می‌شود. فاکتور اصلی در تعیین قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم ، قیمت موتور آن است. برند های مطرح موتور بالابر ساختمانی مانند الکو و موتوژن مدت طولانی کار می‌کند. حتی در بالابر های ساختمانی دست دوم ممکن است کارایی آن تفاوت چندانی با موتور های نو نداشته باشد.

پیشنهاد می‎شود در صورت خرید بالابر ساختمانی دست دوم برای اطمینان، سیم بکسل آن را تعویض نمایید. پایه و شاسی بالابر نیز ممکن است دچار زنگ زدگی شده باشد. اگر بیش از ظرفیت دستگاه از آن کار کشیده شده باشد، ممکن است در بدنه دستگاه بالابر ساختمانی ، ترک خوردگی ‌هایی مشاهده شود. اگر شکستگی و پوسیدگی پایه و شاسی دیده می‌شود باید نسبت به تعویض قطعات بالابر ساختمانی اقدام نمود. باکت بالابر ساختمانی معمولا برای طولانی مدت قابل استفاده است و کمتر نیاز به تعویض خواهد داشت. البته در صورت خرید بالابر ساختمانی نو نیز باکت بالابر را باید به صورت جداگانه تهیه نمایید.

جهت استعلام قیمت بالابر ساختمانی نو و دست دوم در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بالابر ساختمانی عمران مدرن دستگاه بالابر دست دوم سیم بکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی قیاسی عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۳ هزار و ۱۸۰ نفر عضو خانه کارگر هستند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۰ نفر عضو فعال هستند.

قیاسی با بیان اینکه در استان مرکزی حدود ۱۲ هزار کارگر ساختمانی پشت نوبت بیمه هستند و سهم اراک ۴ هزار کارگر است، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۲۵۰ کارگر ساختمانی در این استان از خدمات بیمه بهره مند هستند و سهم شهر اراک از این کارگران حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر است.

قیاسی یادآور شد: سه هزار و ۶۵۰ کلاس‌های آموزشی رایگان شامل کمک درسی، کامپیوتر و خیاطی برای اعضا و خانواده آنها برگزار شد.

۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی مربوط به کارگران ساختمانی است

قیاسی، ۵۰ درصد حوادث کارگاهی و ۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی را مربوط به کارگران ساختمانی بیان کرد و گفت: در سال‌های اخیر که بحث بند دوم قانون ۴۱ رعایت نشده، صنایع روز به روز در حال خالی شدن هستند و به جای تعدیل نیرو توسط کارفرمایان، کارگران خود از محیط کار خارج می‌شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان مرکزی پرداخت کرده است.

تأمین مسکن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه کارگری است

قیاسی، مسکن را یکی از مشکلات بزرگ جامعه کارگری دانست و گفت: مسکن کارگری برای صنعت در نظر گرفته شده اما برای کارگران ساختمانی پیش بینی نشده است.

وی بیان کرد: طبق قانون اتباع بیگانه باید در مشاغلی که نیروی ایرانی توان کار ندارند، کار کنند اما این افراد به قسمت‌های مختلف ساختمانی ورود کرده‌اند در حالی‌که ورود آن‌ها به برخی مشاغل ممنوع است.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک گفت: اتباع به صنعت شهرهای صنعتی اراک، دلیجان و ساوه وارد شدند در حالی که اجازه وارد کار کردن در صنعت را ندارند.

کد خبر 6091441

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت