Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایای تبلیغاتی خاص برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال متمایز شدن از رقبا با هزینه کم می‌گردند یک راه حل تضمینی است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بازار مینا، منظور از هدایای تبلیغاتی خاص چیست؟ قطعا منظور ما روش‌های قدیمی و پر هزینه‌ای مثل تبلیغات در بیلبورد، تلویزیون، پخش تراکت و غیره نیست چون این روش‌ها علاوه بر هزینه بالا، تأثیرگذاری چندانی ندارند و تعیین درصد موفقیت آن و تضمین اینکه حتما مخاطب هدف شما پیام برندتان را مشاهده و دریافت کند، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظور ما از هدایای تبلیغاتی خاص نوعی از هدایای تبلیغاتی است که با آنچه تاکنون دیده‌اید و شنیده‌اید کاملا متفاوت است، هدایایی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، ماندگاری بالایی دارند، قابلیت تغییر و سفارشی سازی برای آنها امکان پذیر است، برای مناسب‌های مختلف کاربرد دارد و تنوع بی‌نظیر آنها دست شما را کاملا برای انتخاب باز گذاشته است.

 هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و تندیس‌های تشویقی و مناسبتی همان نوعی از هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی هستند که باید به دنبال آن باشید. فروشگاه بازار مینا مفتخر است که تنها فروشگاه صنایع دستی کشور می‌باشد که این محصولات را با قابلیت سفارشی سازی در خرید عمده برای مشتریان عرضه می‌کند. سازمان‌های مختلف می‌توانند با خرید عمده هدایای تبلیغاتی خاص، تخفیف ویژه بگیرند و نام تجاری خود را بر روی بدنه محصول یا بسته بندی ثبت کنند. این نوع هدایا از صنایع دستی مختلف به همراه بخش چوبی برای تندیس و قاب‌های مشبک کاری شده همراه با تودوزی مخمل تیره رنگ ساخته شده‌اند که علاوه بر کیفیت عالی، اثربخشی فوق‌ العاده‌ای بر روی بازار هدف شما خواهند داشت.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی خاص فیروزه کوبی و تندیس های میناکاری برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی. قیمت بهترین ظروف فیروزه کوبی روی مس با توجه به سایز و نوع آن متفاوت است ، مشتریان با هر بوجه ایی قادر به خرید محصولات صنایع دستی اصفهان می باشند.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

تماس با واحد فروش: ۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲-  ۰۳۱۳۴۶۵۱۲۷۱

خرید بهترین صنایع دستی ایرانی را با ما تجربه کنید

فروشگاه صنایع دستی

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به انتخاب سازمان کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به عنوان فروشگاه منتخب و برتر کشور انتخاب گردیده و این اتفاق مهم را مدیون اهداف سازمانی خود یعنی مشتری مداری و ارائه بهترین، متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات همراه با قیمتی مناسب می‌داند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا در کنار سایر همکاران خود این امکان را فراهم ساخته تا با تأسیس کارگاه‌های اختصاصی خود، هم اشتغال‌زایی گسترده انجام دهد و هم اینکه با تولید و عرضه مستقیم محصولات که زیر نظر اساتید حرفه‌ای انجام می‌شوند، قیمت فروش محصولات را به شدت کاهش داد. بازار مینا همیشه سعی کرده تا با افزایش تنوع محصولات در شاخه‌های مختلف صنایع دستی به سلیقه‌های گوناگون احترام بگذارد تا هیچ فردی دست خالی فروشگاه را ترک نکند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا عقیده خود می‌داند که صنایع دستی ایران به عنوان نماد فرهنگی، هنر و تمدن ما هستند که با زمینه سازی مناسب و صادرات این محصولات به خوبی می‌توان آن را گسترش داد و با ارزآوری، اشتغال بیشتری ایجاد کرد.

 ضمنا فروشگاه بازار مینا تنها فروشگاه صنایع دستی کشور می‌باشد که محصولات تولیدی افراد مختلف را در صورتی که با استانداردهای این مجموعه همخوانی داشته باشد به شکل همکاری در فروش پذیرش می‌نماید. در این فروشگاه صنایع دستی می‌توانید با نصب اپلیکیشن از تخفیف‌های دوره‌ای مطلع شده و همیشه با خرید عمده، تخفیف‌های ویژه بگیرید.

فیروزه کوبی روی مس

فیروزه کوبی روی مس چیست؟ فیروزه نشانی یا فیروزه کوبی روی مس از هنرهای صنایع دستی که چندان قدمت بالایی ندارد ولی به واسطه رنگ زیبای فیروزه و فیروزه نشانی هنرمندانه و حرفه‌ای اساتید اصفهانی بر روی زمینه مسی، چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب ساخته است. فیروزه کوبی روی مس در اصفهان با کمک سنگ‌های فیروزه نیشابور که مرغوب‌ترین نوع سنگ فیروزه کشور می‌باشد تولید می‌گردند. فیروزه کوبی روی ظروف مسی در صورتی که با ورقه مسی ضخیم و سنگ‌های با کیفیت فیروزه نیشابور انجام شود، ارزش هنری و ماندگاری بالایی خواهد داشت ضمن اینکه سنگ‌های فیروزه شناسنامه‌دار هستند که اصالت آنها را نشان می‌دهد.

 روش فیروزه کوبی روی مس به نحوی است که باید تا حد امکان فضای بین سنگ‌ها با سنگ‌های ریزتر و نهایتا با سریشم پر شود و نهایتا با پولیش کاری و پلی استر زنی و صیقل کاری سطوح آن، کلیه برجستگی‌ها رفع شود. فروشگاه بازار مینا محصولات و ظروف فیروزه کوبی مختلف را با قیمت عالی به فروش می‌رساند. هنر فیروزه کوبی روی مس در اصفهان زیر نظر اساتید مجرب انجام می‌شود و بازار مینا با کیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مناسب به دست مشتریان می‌رساند. این محصولات هم به عنوان عنصر تزئینی و دکوراتیو در داخل منزل و محل کار قابل استفاده هستند و هم اینکه شرکت‌های مختلف می‌توانند هدایای تبلیغاتی و تندیس مس و فیروزه را به عنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی خریداری نمایند. بیشترین میزان تخفیف برای خرید عمده هدایای تبلیغاتی مس و فیروزه در بازار مینا نظر گرفته شده ضمن اینکه می‌توانید نشان تجاری خود را نیز بر روی بدنه تندیس‌ها یا بسته بندی هدایای تبلیغاتی درج نمایید. ظروف بسیار زیبای فیروزه کوبی روی مس برای علاقه مندان به صنایع دستی اصفهان تهیه می گردد.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار مینا هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان فروشگاه صنایع دستی بازار مینا هدایای تبلیغاتی خاص هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان خرید عمده سنگ ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، محمد ثابت اقلیدی در جشنواره مردمی شکوفه‌های بادام شهر دژکرد گفت: با توجه به ثبت ملی مهارت کیسه بافی شهر دژکرد به عنوان میراث ناملموس در سال ۱۴۰۰ و همچنین حمایت معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر انتخاب دژکرد به عنوان شهر ملی کیسه بافی، مقدمات این ثبت فراهم شده و دژکرد به زودی شهر ملی کیسه بافی شود.
وی با اشاره به افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان گفت: شهر دژکرد با داشتن جاذبه های طبیعی فراوان در مسیر این آزادراه قرار دارد و با توجه به آینده این شهر برنامه ریزی می‌کنیم زیرساخت‌های گردشگری برای جذب گرشگر در منطقه نیز تقویت شود.
در حاشیه این مراسم لوح ثبت ملی دو میراث ناملموس مهارت کیسه بافی و شاهنامه خوانی به فرماندار شهرستان اقلید اهدا شد.
همچنین از افرادی که در تهیه و تکمیل پرونده ثبت ملی مهارت کیسه بافی و شاهنامه خوانی کمک کردند تقدیر شد.
جشنواره مردمی شکوفه‌های بادام با هدف معرفی بادام دژ کرد، معرفی جاذبه‌های گردشگری توریستی، معرفی صنایع‌دستی، تولید محصولات کشاورزی و جذب سرمایه‌گذار درزمینهٔ‌های صنایع‌دستی و تبدیلی و گردشگری برگزار شد.
بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی محلی، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، نمایش آداب‌ و رسوم، پخت نان و غذا‌های محلی، نمایش محصولات کشاورزی از برنامه‌های این جشنواره بود.
شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید با جمعیت حدود ۱۰ هزار نفر با وجود امامزاده شمس‌الدین محمد (ع)، چشمه‌سار‌های چهل شهیدان، پارک ساحلی، چشمه‌سار انگفته، رودخانه سفید، دره باغ گل و باغ های بادام، گردو، سیب، هلو، آلو و گیاهان دارویی از مقاصد نوظهور و پرجاذبه استان فارس برای گردشگران است.

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای