Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رضا علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مطالعات بار و انرژی حوزه تحت مدیریت شرکت توزیع برق استان توسط کارشناس برآورد بار این از تهیه و تدوین گزارش برآورد حداکثر بار و انرژی موردنیاز این شرکت تا سال ۱۴۰۵ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت و با همکاری و نظارت کارشناسان دفتر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت توانیر و با هماهنگی انجام‌شده در جلسات کارگروه برآورد بار و انرژی منطقه به پایان رسیده و نهائی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: خلاصه اطلاعات بار و انرژی، جدول فروش انرژی و حداکثر بار این شرکت به تفکیک تعرفه، مناطق و تعداد مشترکین و سرانه مصرف انرژی و بار به تفکیک تعرفه، جدول انرژی تحویلی، تلفات، حداکثر بار و نیاز مصرف و پیش‌بینی فروش انرژی و تعداد مشترکین شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه، مهدی‌شهر، آرادان و میامی و نواحی ایوانکی و بسطام ازجمله موارد درج‌شده در این گزارش است.

علی‌اصغری تصریح کرد: بر اساس برآورد تخمینی، میزان فروش انرژی سه میلیون و ۴۴۲ هزار و ۷۴۶ مگاوات ساعت با ۲.۹ درصد رشد و حداکثر بار همزمان ۵۷۹ مگاوات با ۲.۷ درصد رشد با بیش از ۴۴۶ هزار و ۳۱۹ مشترک با سرانه مصرف انرژی به ازای هر مشترک هفت هزار و ۷۱۴ کیلووات ساعت تا سال ۱۴۰۵ است.

وی اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم کیفی صنعت برق، کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی در شبکه‌ها بوده و در نظر است این میزان برای استان سمنان تا سال ۱۴۰۵ به ۵.۶ درصد برسد.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: اطلاعات این گزارش به تفکیک تعرفه در بازه زمانی ۱۴ ساله جمع‌آوری شده و پیش‌بینی انرژی و بار در سطح نواحی و کل شرکت توزیع برق استان سمنان با افق ۶ ساله تا سال ۱۴۰۵ ارائه شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاهش تلفات انرژی الکتریکی شرکت توزیع برق استان سمنان برنامه ریزی تا سال ۱۴۰۵ بار و انرژی حداکثر بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد