Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:22:20 GMT

مالک جوهای سبز شده در چابهار کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۳۶۵۳

مالک جوهای سبز شده در چابهار کیست؟

منابع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره محموله‌های جوی دپو شده و بارگیری نشده در گمرگ چابهار که با آب باران سبز شده است، گفت: این محموله متعلق به بخش خصوصی نیست و براساس اعلام گمرک مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام است.

با این حال، حسن عباسی معروفان، سرپرست دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار مهر این مساله را تکذیب کرده واظهار کرد: محموله‌های جو متعلق به وزارت جهاد نیست و باید دید صاحب کالا چه کسی است و چرا محموله را ترخیص نکرده است؟

به گزارش مهر، براساس تصاویر منتشر شده در برخی رسانه‌ها یک شهروند از چابهار با انتشار ویدئویی عنوان کرده است که محموله‌های جوی دپو شده و بارگیری نشده در گمرگ چابهار که با آب باران سبز شده و هدر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این ویدئو انتقاد شهروندان به سو مدیریت نگهداری و توزیع غلات را برانگیخته است، بویژه که نهاده‌های دامی از جمله مهم‌ترین کالاهای اساسی است که با ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین می‌شود و همواره دامداران در تأمین این نهاده‌ها با مشکل مواجه هستند.

کد خبر 5394834 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی نهاده های دامی نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی پیش فروش مسکن لایحه بودجه 1401 وزارت جهاد کشاورزی صادرات غیرنفتی قیمت دلار اوپک پلاس قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی ایران مالیات بر ارزش افزوده مالیات مسعود میرکاظمی اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان

جاو شینگ، سفیر چین در کابل، از ارسال اولین محموله از کمک‌ ۱۰۰ میلیون یوان آن کشور به افغانستان خبر داده است.

شینگ در صفحه ایکس خود نوشته است که این محموله از بندر هورگوس سین‌کیانگ چین حرکت کرده و به‌زودی به کابل خواهد رسید.

او افزوده است: «چین در مقابله با چالش‌های بشردوستانه در کنار افغانستان می‌ایستد.»

پیش از این، سفیر چین در کابل گفته بود که کشورش به ارزش ۱۰۰ میلیون یوان (معادل حدود ‍۱۴ میلیون دلار) به افغانستان کمک نقدی خواهد کرد.

پس از تسلط دوباره طالبان در افغانستان، بیجینگ با این گروه تعاملات خود را تقویت کرده است.

چین اولین کشوری بود که پس از به قدرت رسیدن دوباره طالبان سفیر خود را به کابل فرستاد و از آن زمان تا کنون چندین قرارداد بزرگ با این گروه امضا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • جزئیاتی درباره زندگی یحیی سنوار؛ سنوار کیست و چگونه به قدرت رسید؟
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است