Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس‌کل دادگستری استان گیلان گفت: عدم پایبندی به وظایف برخی مدیران سبب ایجاد مشکلات در زمینه منابع طبیعی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حمزه خلیلی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار داشت: استان گیلان دارای مناطق بکر و زیبا  است اما فرصت‌طلبان از این ظرفیت سودجویی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه عدم پایبندی به وظایف قانونی برخی مدیران سبب ایجاد مشکلات در زمینه منابع طبیعی می‌شود گفت: دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی را نداده و با متصرفان برخورد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز در این نشست با بیان اینکه سیاست سازمان جنگل‌ها قلع و قمع و تخریب نبوده بلکه رفع تصرف اراضی ملی است افزود: تا پیش از صدور آرای مرتبط با منابع طبیعی، قضات دادگستری باید در محل مربوطه حضور میدانی داشته باشند.

کارگروه تخصصی حقوقدانان بسیجی معضلات زیست‌محیطی استان گیلان را پیگیری می‌کندظرفیت مراکز ساماندهی معتادان در استان گیلان افزایش می‌یابدتندباد هفته‌ گذشته 150 میلیارد تومان خسارت در غرب استان گیلان برجای گذاشت

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد اهمیت حضور قضات دادگستری در میدان برای صدور رأی مربوط به تخلفات این حوزه گفت: این حضور میدانی سبب می‌شود تا قضات بیشتر با حساسیت و اهمیت موضوع پرونده آشنا شوند و رأی صحیح و متقن صادر کنند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ظهر امروز با حجت‌الاسلام و‌المسلمین حمزه خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

انتهای پیام/614

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الاسلام و المسلمین رئیس کل دادگستری سازمان جنگل ها منابع طبیعی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع