Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - حسین حیدری گفت: حاج قاسم خود تربیت شده یک مدرسه و امروز نیز صاحب یک مدرسه است، این در حالی است که بسیاری از قهرمانان بزرگ دنیا یا به عنوان اسطوره و یا شخصیت های کاریزما، نوابغ و نخبگان از آن ها یاد می شود.

حیدری گفت: به همین منظور اگر بخواهیم سردار سلیمانی را با اسطوره های بزرگ دنیا مقایسه کنیم شاید حق این شهید را نتوانسته باشیم که ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دبیرکل سازمان بیداری اسلامی گفت: اگر به بسیاری از این اسطوره های معاصر در ۲ قرن گذشته بپردازیم می بینیم که همگی انسان هایی بودند که اصالتشان به خودشان و ویژگی های فردی شان برمی گردد، اما اگر به حاج قاسم یک اسطوره بگوییم شاید حقشان خیلی ادا نشده باشد.

او گفت: هر واژه ای که در خصوص شهید سلیمانی به کار ببریم شاید ناقص باشد، این انسان مورد عنایت خداوند واقع شد و در میدان هر کجا با قوی ترین دشمن، نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و با تمام دشمنان اسلام که امروز قدرتمندترین در طول تاریخ هستند مواجه شده به پیروزی رسید.

 ایستادگی، مقاومت، اعتقاد به خدا و کمک ملایک موجب شد تا صحنه مقاومت تغییر کند

او گفت:  اینکه یک فردی پیروزی هایش پیوسته است و شکستی درآن راه ندارد نشان دهنده این مهم است که فراتر از یک انسان بود و این به یک اصالت و عقبه وصل می شود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • (ویدئو) صداگذارى خلاقانه روى يك بازى ويدئويى
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل