Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین مصطفی‌پور روز شنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان بندرانزلی به سوابق اجرایی فرماندار جدید انزلی اشاره کرد و افزود: با توجه به سوابق جانبازی در سایر شهرستانها و سازمان جهاد سازندگی و حوزه های مختلف امیدواریم تلاش مضاعفی در خصوص حل مشکلات از خود نشان دهد.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان بندرانزلی نظیر گمرک و بندر، بزرگترین سرمایه های این شهرستان را جوانان پرشور و توانمند، نیروی انسانی تحصیلکرده و آماده به کار و دانست و اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم ظرفیت های این شهرستان را در بخش های مختلف احصاء کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان همچنین با بیان اینکه تغییر مدیریت ها دلیلی بر نقص افراد نیس، گفت : با جابجایی دولتها معمولا مسئولیت ها و افرادی که در مدیریت ها هستند تعویض می شوند و این امر روالی عادی می باشد.

مصطفی پور ادامه داد: هم اکنون دوران همت همه دستگاهها است و کار باید میدانی باشد؛ مردم به این دولت دل بسته اند و امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی با درک این اولویت و با کوششی که دولت جدید انتظار دارد مشکلات موجود را حل کنند.

سرپرستی جدید فرمانداری انزلی نیز در این مراسم گفت: خدمت کردن هر مدیری در شهرستان انزلی که دارای مردمانی فهیم و برخوردار از مواهب خدادادی است موجب افتخار است. امید که بتوانم از تجربیاتم در راستای اعتلای شهرستان بهره گیریم.

امیر جانبازی رودسری اظهار داشت: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد و از توان نماینده شهرستان برای حل مسائل و مشکلات استفاده خواهم کرد تا شرمنده مردم نباشیم . 

جانبازی معاونت فرمانداری شهرستان رودسر و لاهیجان، مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان و مشاور رئیس سازمان چای کشور را در کارنامه خود دارد .

پیش از جانبازی سید اسماعیل میرغضنفری به مدت حدود یک سال و نیم فرماندار شهرستان بندرانزلی بود.

برچسب‌ها بندرانزلی استانداری گیلان اسدالله عباسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی استانداری گیلان اسدالله عباسی بندرانزلی استانداری گیلان اسدالله عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خواست خدایی ظهر یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های استان افزود: ستاد گرامی داشت کنگره ملی شهدای این استان نیازمند همکاری و پای کار بودن روابط عمومی‌ها در مستند سازی برنامه و ثبت در سامانه دولت است.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، در سامانه دولت پنج نهاد به ۳۰ اداره و سازمان در این مدت افزایش یافت.

خواست خدایی تصریح کرد: جلسات ستاد روابط عمومی‌ها در راستای کنگره ملی شهدا به شکل ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اولویت اصلی برنامه‌های کنگره ملی شهدا است.

کد خبر 6091262

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم