Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه بااشاره به بازدید هفته گذشته خود به همراه وزیر کشور از مناطق سیل‌زده جنوب استان افزود: همزمان با وقوع بارش های اخیر در سطح استان که در مناطق شمالی بیشتر به صورت برف و یخبندان و در مناطق جنوب و شرق استان با بارندگی های نسبتا طولانی مدت و راه افتادن سیلاب همراه بود در ابتدا مراتب آمادگی برای مواجهه با سیلاب های فصلی به تمامی رده های انتظامی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در ادامه نیز در پی جاری شدن سیلاب در برخی مناطق جنوب استان، بلافاصله تیم های انتظامی و پلیس های راه و راهور از مرکز و دیگر نقاط استان راهی این مناطق شدند و در اولین و مهمترین اقدام با استقرار شبانه روزی در نقاطی از معابر و جاده هایی که در اثر عبور جریان های آب تخریب شده بودند ضمن همکاری با عوامل راهداری و دیگر رده های امدادی تلاش کردیم از وقوع سوانح و حوادث رانندگی پیشگیری شود.

سردارناظری با اشاره به پایش هوایی مناطق کوهستانی و صعب العبور و همچنین انتقال حجمی از بسته های کمکی از طریق یک فروند بالگرد انتظامی، اضافه کرد: در گام بعدی، ماموران انتظامی کمر به یاری مردم مناطق سیل‌زده بستند و در اقداماتی همچون حضور در مناطق روستایی دورافتاده و گزارش رخدادهای ناشی از سیل و آبگرفتگی های این مناطق به هلال احمر و دیگر رده های امدادی، هدایت مردم به نقاط امن، کمک به انتقال اثاثیه شهروندان، باز کردن مسیر برای تردد خودروهای امدادی و حفظ امنیت منازل مردم همت کردند.

به گفته وی، و در ادامه نیز بنا به نیازهای مردم سیل زده تعدادی پوشاک و برخی مواد مصرفی مانند آرد و گوشت تهیه و توسط خودروهای انتظامی بین مردم مناطق دوردست توزیع شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به بازدید معاون اول رییس‌جمهور، وزیر کشور و برخی دیگر مسئولان کشوری و استانی از مناطق سیل زده جنوب استان گفت: در این زمینه نیز تیم های انتظامی و ماموران یگان های تکاوری بنا به شناخت و اشرافیتی که نسبت به محورهای روستایی و مناطق دوردست شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبارجنوب داشتند این مسئولان را در تمامی برنامه های بازدید از مناطق سیل‌زده همراهی کردند.

وی افزود: اکنون نیز این آمادگی در نیروهای مجموعه انتظامی هست که تا هر زمان نیاز به خدمات امدادی و کمک رسانی وجود دارد در کنار انجام وظایف و ماموریت های خود در این زمینه ها در خدمت مردم باشند.

برچسب‌ها کرمان نیروی انتظامی کرمان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نیروی انتظامی کرمان سیل کرمان نیروی انتظامی کرمان سیل مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد