Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: ظرفیت این شورا برای پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم در استان، در اختیار استاندار و آیت‌الله رئیسی خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات عصر امروز در گردهمایی یاران ولایتمدار دولت مردمی که به همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دهه بصیرت اظهار داشت: این محفل در راستای وحدت، انسجام و همگرایی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بصیرت را نیاز اصلی جامعه کنونی دانست و گفت: باید تمام تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی کردستان در راستای تقویت بصیرت اعتقادی تلاش کرده و از اختلاف دوری کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه طرح اختلافات و دعواهای فرقه‌ای، مذهبی، قومی و قبیله‌ای در این شرایط کنونی جایز نیست، تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان به‌خاطر دعوا بین شیعه و سنی نیست بلکه دعوای کفر و اسلام است، شیطان‌پرستان عالم قصد داشته مسلمانان نابود شوند.

وی بر ارتقای بصیرت فرهنگی تاکید کرد و افزود: امروزه نظام سلطه تلاش کرده که به‌منظور بسط هژمونی خود، ایدئولوژی و تفکر غلط غرب را در دنیا حاکم کند که باید نیروهای انقلابی با بصیرت‌افزایی با هجمه‌های آنان مقابله کنند.

استاندار کردستان: جوانان انقلابی مدیر می‌شوندنماینده مردم‌ سنندج در مجلس: از ظرفیت نیروهای انقلابی در مناصب مدیریتی استفاده شود

سادات با تاکید بر ضرورت ارتقای بصیرت سیاسی خاطرنشان کرد: مردم در9دی به صحنه آمدند و از اساس انقلاب دفاع کردند و فتنه پیچیده آمریکایی و صهیونیستی را در هم پیچیدند.

وی بر ضرورت شناخت بصیرت اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: شعار سال چندین سال اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادی بوده که این مستلزم کار و تلاش مضاعف است، تا ما قوی نشویم قدرت چانه‌زنی در عرصه فعالیت‌های بین‌المللی را نخواهیم داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان از اعلام آمادگی برای کمک به دولت خبر داد و اظهار کرد: با تکیه بر حضور جوانان و بانوان انقلابی از دولت مردمی آیت‌الله رئیسی حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ظرفیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در اختیار استاندار و دولت آیت‌الله رئیسی بوده و به‌عنوان مشاوران امین آماده همکاری هستیم.

سادات یادآور شد: نیروهای انقلاب اسلامی و ولایتمداران استان کردستان در طول چندسال اخیر تلاش‌های زیادی برای سرکارآمدن دولت انقلابی کشیده‌اند که امروز باید مورد توجه قرار بگیرند.

انتهای پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است