Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی اعتقاد دارد که ونتزیا رقیب توانمندی است و تیمی سریع و با تکنیک به شمار می رود 

از هفته بیست و یکم سری آ، ونتزیا تیم شانزدهم جدول میزبان میلان خواهد بود.

طرفداری | استفانو پیولی سرمربی میلان، امروز پیش از سفر تیمش به ونیز، در کنفرانس خبری دیدار ونتزیا - میلان حاضر شد و از شرایط این دیدار صحبت کرد:

فردا به یک نمایش کامل و جدی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تحرک زیادی داشته باشیم و عرض تیم را در زمین حفظ کنیم. ونتزیا به خوبی تمرین داده شده است. آن ها سریع و تکنیکی هستند. زانتی مربی جوانی است اما از همین حالا ایده های مشخص خودش را دارد. کالدارا در ونتزیا؟ خوشحالم که او فرصت بازی کردن را به دست آورده است. او انسان خوب و یک بازیکن عالی است.

 این مسابقه و همچنین مسابقه های بعد از آن دشوار خواهند بود و باید مراقب باشیم. ما باید به تیم خودمان فکر کنیم نه به رقبا. هر پیروزی به ما انرژی زیادی می دهد. رقابت در لیگ برای همه یکسان است، مشکلات زیادی وجود دارند اما باید با آن ها تطابق پیدا کنیم. خوشحال هستیم که در روز پنج شنبه بازی کردیم و فردا باید در مقابل رقیبی قرار بگیریم که هفته قبل استراحت کرده است.

 

 تیم مسئولیت پذیر و متحدی داریم و همه بازیکنان با انگیزه و اشتیاق کار می کنند. قدرت ما به گروه بازیکنانمان است. امروز و فردا مشخص خواهد شد که چه کسانی بازی می کنند و من بهترین گزینه ها را انتخاب خواهم کرد. به اینکه چه کسانی در آستانه محرومیت هستند توجه نمی کنم چون تمام بازی ها برای ما مهم هستند و هر کدام سه امتیاز دارند. اما با توجه به مقطعی که در آن قرار داریم، باید تمام اعضای ترکیب را آماده نگه داریم. 

احتمال برگزاری مسابقات سری آ بدون حضور تماشاگران؟ 

در دوره عجیب و غیر قابل پیش بینی قرار داریم. اما باید برای حفظ سلامت همه به قوانین و پروتکل ها احترام بگذاریم. در دورانی که مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شد سختی زیادی کشیدیم. تقریبا به آن شرایط عادت کرده بودیم ولی حالا از حضور هواداران در استادیوم و اهمیت و انرژی آن ها حتی بیشتر از گذشته لذت می بریم.

 لیائو هنوز ۱۰۰ درصد آماده نیست و نیاز به دقایق بیشتری دارد. او مرا یاد تیری هانری می اندازد به خصوص تحرکاتی که در ابتدای دوران بازی اش انجام می داد. او باید به همین روش و با اشتیاق به کارش ادامه بدهد چون می تواند تبدیل به یک بازیکن بزرگ در فوتبال اروپا شود. راز درخشش تونالی استعدادش است اما او شخصیت بالایی دارد و در تمرینات و زمین بازی به خوبی کار می کند.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها افشای اسناد حذف استقلال و پرسپولیس؛ سرخابی ها را در تهران حذف کردند! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس نقدی بر فوتبال ایران | هافبک های بازی‌ساز کجا هستند؟ غیبت ادامه دار مسی در تمرینات پاری سن ژرمن منچستریونایتد همچنان منتظر تصمیم پوگبا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان

سرمربی پیشین رئال مادرید به دنبال حضور روی نیمکت میلان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان قصد دارد در پایان فصل جاری به همکاری پنج ساله خود با استفانو پیولی پایان دهد و از حالا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او است. رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از نام‌هایی همچون آنتونیو کونته، پائولو فونسکا، مائوریتزیو ساری و مارک فن‌بومل به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه میلان یاد کرد‌ه‌اند اما حالا خبر می‌رسد که سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی بعدی روسونری است.

بر اساس گزارش رسانه «رلوو» اسپانیا؛ باشگاه میلان در حال پیشروی در مذاکرات با خولن لوپتگی به عنوان انتخاب او به عنوان سرمربی جدید برای جانشینی پیولی است. مذکرات بین طرفین مثبت بوده و اولویت لوپتگی هم میلان است، این در حالی است که او از وستهام و چند باشگاه اروپایی دیگر هم پیشنهادهایی دارد.

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

خولن لوپتگی فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند.

پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!