Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همگرایی بین مجلس و دولت یک ضرورت برای رفع مشکلات مردم است، گفت: انتظار همه دلسوزان این است که این همگرایی صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز(یکشنبه) در دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در صحن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همگرایی بین مجلس و دولت یک ضرورت برای رفع مشکلات مردم است، گفت: انتظار همه دلسوزان این است که این همگرایی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی تاکید کرد: در مسائلی که این همکاری صورت می‌گیرد، آهنگ دولت و مجلس یکی می‌شود مانند قانون هسته‌ای که در مجلس تصویب شد و دولت آن را اجرا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز سیر صعودی تورم به سیر نزولی تورم تبدیل شده است، گفت: روند صادرات غیرنفتی در کشور ۴۰ درصد افزایش یافته است. همچنین با افزایش صادرات نفتی و میعانات مواجه هستیم و ارز حاصل از این صادرات نیز در حال بازگشت است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: توزان در سیاست خارجی امروز در حال رخ دادن است. روابط اقتصادی ما با کشورهای منطقه تا ۳ برابر افزایش یافته است.

رئیسی همچنین گفت: اعتماد مردم به دولت افزایش یافته و این بزرگترین سرمایه برای ماست.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین دستاوردی که دولت دنبال کرده مساله خنثی کردن تحریم‌ها است، گفت: ما از ابتدا خنثی کردن و سپس رفع تحریم‌ها را دنبال کردیم. رفع تحریم‌ها در یک حرکت عزتمندانه دنبال می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 سید ابراهیم رئیسی مجلس دولت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،خلیل‌احمد سلامی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در دولت سیزدهم برای بهبود سبد معیشت مردم اجرایی شد که دریکسال اخیر شهروندان سیستان و بلوچستان از آن بخوبی استقبال کردند.
وی افزود: در بازه زمانی یکساله طرح کالابرگ الکترونیکی، بیش از ۶۷۰ هزار خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه گردش مالی این طرح در سیستان و بلوچستان نیز سه هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: از این مبلغ، دو هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان توسط مردم بصورت نقدی وهزار و ۵۴۶ میلیارد تومان آن بصورت یارانه توسط دولت پرداخت شده است.
سلامی در خصوص طرح فجرانه هم گفت: از هفدهم بهمن سال قبل که این طرح آغاز شد، در مرحله اول، ۵۴۶ هزار خانوار، در مرحله دوم ۴۵۲ هزار خانوار و در مرحله سوم که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد، تا الان ۳۷۰ هزار خانوار با مراجعه به چهار هزار و ۲۰۰ فروشگاه مجری طرح در استان، یازده قلم کالای تعریف شده را خریداری کردند.
وی ادامه داد: میزان یارانه تشویقی اختصاص یافته توسط دولت سیزدهم از ابتدای طرح فجرانه تا الان در سیستان و بلوچستان، هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته در استان خبر داد .

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند