Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان نیک اقبالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بیشترین استقبال از این طرح در شهر یاسوج با ۱۱هزار و۶۷۲ نفر، شهر دوگنبدان با پنج هزار و۴۳۳نفر و دهدشت با چهار هزار و۳۵۲ متقاضی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین در دیگر شهرهای استان شامل لیکک، سی سخت، لنده،چرام و باشت چهار هزار و ۵۰۰نفر برای طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پالایش ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن از روز گذشته آغاز شده و تا پانزدهم بهمن ماه اسامی افراد واجد شرایط اعلام می شود.

نیک اقبالی تاکید کرد: سبز بودن فرم «ج» متقاضی به این معنا که از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده باشد ، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از جمله شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.

نیک اقبالی اظهار داشت: معلولان جسمی حرکتی ۲۰ سال به بالا و  نخبگان  ۲۰ سال به بالای دارای گواهینامه از بنیاد نخبگان کشور حتی در صورت مجرد بودن هم می توانند در طرح جدید جهش تولید نام نویسی کنند.

وی بیان کرد:بانوان مجرد بالای ۳۵ ساله که دارای فرزند و سرپرست خانوارباشند نیز می توانند در این طرح نام نویسی کنند.

نیک اقبالی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی قرار است برای احداث خانه های طرح ملی نهضت مسکن در شهر یاسوج شهرک های جدید با همه امکانات ایجاد شود.

وی ابراز داشت: برای ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای یاسوج، باشت و سی سخت کمبود زمین وجود دارد  اما بقیه شهرهای استان مشکلی بابت زمین ندارند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:به منظور ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تعیین شده است.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده که تلاش می‌کند حداکثر کمک را به دهک‌های یک تا سه داشته باشد.

بر این اساس برای دهک‌های اول تا سوم، شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و مسکن روستایی حداکثر مساعدت دولت انجام می شود.

این تسهیلات شامل زمین رایگان ، کاهش نرخ سود تسهیلات ، افزایش میزان وام نسبت به قیمت تمام شده، تخفیف یا معافیت از هزینه‌های خدمات مهندسی است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اختصاصی ایرنا گچساران مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اختصاصی ایرنا کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اختصاصی ایرنا گچساران مسکن کهگیلویه و بویراحمد راه و شهرسازی نهضت ملی مسکن نیک اقبالی نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏