Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، در پی انتشاری برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر انتصاب داماد عباس سلیمی نمین فعال سیاسی و مدیر دفتر مطالعات تاریخ معاصر به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وی در گفت و گو با خبرنگار فارس این خبر را تکذیب کرد.

برخی اکانت‌های توئیتری خبر از انتصاب فردی به نام «مسعود ملکی» به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داده‌اند و او را داماد عباس سلیمی نمین معرفی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر مطالعات تاریخ معاصر در این باره گفت: علیه من شایعه‌سازی را شروع کرده‌اند، در حالی که این بنده خدا (مسعود ملکی) هیچ ارتباطی با من ندارد.

سلیمی نمین تصریح کرد: نسبت به تبعات پاسخ‌گویی به هجمه‌های غیراصولی به حاج قاسم تحت لوای عدالت‌طلبی واقف بودم، اما نه تا این حد که فردی بی‌ارتباط با من را دامادم معرفی کرده و بر خودساخته ای عدالت‌طلبی پیشه شود. می‌بینید انتقاد و عدالت‌طلبی چقدر ساده شده است.

کد خبر 648899 برچسب‌ها عباس‌ سلیمی‌ نمین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عباس سلیمی نمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق

طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران دیروز جمعه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از تماس تلفنی با وزیر نیرو گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است. ‎

یوسف نوری افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می‌بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

حمزه پور و گزارشی از این بازدید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل