Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور گفت: در پی وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور، ناوگان بالگردهای امدادی جمعیت هلال‌احمر با به‌کارگیری چهار فروند بالگرد mil ۱۷ و یک فروند بالگرد bell۴۱۲ تاکنون ۲۳ تن اقلام امدادی به مناطق صعب‌العبور و سیل‌زده که امکان امدادرسانی زمینی در آن مناطق وجود نداشت، ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی پور افزود: مجموعاً ۷۴ سورتی در قالب بیش از ۵۰ ساعت پرواز انجام و در این مدت ۳۱۲ نیروی امدادی نیز به‌وسیله بالگردهای جمعیت به مناطق سیل‌زده اعزام شدند. ۲۳ نفر از هموطنان نیز در سیلاب محصور شده بودند که به‌وسیله این بالگردها به مناطق امن انتقال یافتند.

کد خبر 5395807 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ولی پور سازمان امداد و نجات هلال احمر امداد رسانی شهرداری تهران شورای عالی استان ها شورای شهر تهران خسارات سیلاب قوه قضاییه قاسم سلیمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مترو گردشگری مناطق سیل زده کشور هواپیمای اوکراینی سوریه پیر حسین کولیوند غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر