Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:38:18 GMT

30 هزار پرونده معلق در شهرداری تبریز!

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۴۴۹۱

30 هزار پرونده معلق در شهرداری تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: دفترچه‌ای که از تعرفه قرار است منتشر شود، پیچیده بوده و باید در سال‌های گذشته ساده‌سازی فرمول‌ها انجام می‌شد که متاسفانه رخ نداده و بهتر است این مهم انجام شود.

وی افزود: به نظرم بهتر است جلسات متعددی در خصوص بررسی تعرفه عوارض محلی داشته باشیم تا این مهم به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی گفت: ما در قبال مردم پاسخگو هستیم و باید در خصوص تعرفه عوارض محلی اطلاعات جامع و کامل داشته باشیم و به همه توضیحات لازم را ارائه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بهتر است ابتدا منابع مصرفی را مشخص و سپس وضعیت درآمدی را تعیین کنیم، اگر رویکرد ما انقباضی است اول هزینه‌ها را پایین بیاوریم.

رشیدی در بخشی هم بیان کرد: دفترچه‌ای که از تعرفه قرار است منتشر شود، پیچیده بوده و باید در سال‌های گذشته ساده‌سازی فرمول‌ها انجام می‌شد که متاسفانه رخ نداده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: بیش از ۳۰ هزار پرونده تعیین تکلیف نشده و معلق مانده است.

تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ در جلسات علنی شورای شهر تبریز بررسی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: بهتر است تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ در جلسات علنی بررسی شود.

 حکیمه غفوری در خصوص جلسات بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ بیان کرد: به نظر من برگزاری این جلسات در کمیسیون‌ها و سپس صحن علنی منجربه از دست رفتن زمان خواهد شد.

وی در ادامه ابراز کرد: پیشنهادم این است که به جای کمیسیون‌ها هر روز جلساتی درصحن علنی داشته‌ باشیم که هم نظرات تجمیع شود و هم در زمان صرفه‌جویی شود.

گفتنی است بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسات فوق‌العاده طی روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس عضو شورای شهر تبریز فارس تبریز تعرفه عوارض محلی شورای شهر تبریز شهرداری تبریز شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای راه اندازی بزرگ‌ترین نخاله گاه تبریز در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شرق تبریز آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی تحویل زمین سه هکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، پروژه راه‌اندازی بزرگترین نخاله‌گاه در تبریز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برای همین منظور طی جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله‌گاه شرق تبریز تحویل این سازمان شد.

هراتی تصریح کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار است که در فاز نخست سه هکتار برای بهره‌برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله اه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله‌گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله‌ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مسیل‌های رودخانه‌ها در حوزه شرق تبریز باشیم.

وی گفت: بیشتر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد و نبود یک محل به عنوان نخاله‌گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد از جمله تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده‌های اصلی توسط ماشین‌های حمل نخاله می‌شد که نازیبایی‌های بصری و آلودگی محیط زیست را به دنبال داشت.

کد خبر 747804

دیگر خبرها

  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز