Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر علیرضا جلیلی‌فر بیان کرد: این رشته‌ها شامل "بیوتکنولوژی کشاورزی"، "علوم و مهندسی آب - گرایش هیدروانفورماتیک" و "علوم و مهندسی آب_ گرایش هواشناسی کشاورزی" است.

وی افزود: رشته‌ بیوتکنولوژی در گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده‌ کشاورزی، رشته‌ علوم و مهندسی آب - گرایش هیدروانفورماتیک در گروه سازه‌های آبی، و رشته‌ علوم و مهندسی آب - گرایش هواشناسی کشاورزی در گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشکده‌ مهندسی آب و محیط‌زیست راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی فر ادامه داد: افراد علاقه‌مند به این سه رشته - گرایش می‌توانند در صورت پذیرش، تحصیل خود را از ابتدای مهر ۱۴۰۱ در این دانشگاه آغاز کنند.

دانشگاه شهید چمران اهواز بیش از ۱۳ هزار و ۷۷۳ دانشجوی فعال، بیش از ۳۳۶ رشته گرایش و بیش از ۶۰۵ عضو هیات علمی دارد.

برچسب‌ها دانشگاه شهید چمران اهواز خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز خوزستان اهواز چمران اهواز مهندسی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی