Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@06:01:26 GMT

رئیس کل بیمه مرکزی استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۵۵۵۵

غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی استعفا کرد. ناطقان: غلامرضا سلیمانی که از سال 1397 ریاست بیمه مرکزی را بر عهده داشت روز یکشنبه نوزدهم دی ماه از سمت خود استعفا کرد.

سلیمانی از گزینه‌های رئیس کلی بانک مرکزی در دولت ابراهیم رئیسی بود اما حال به نظر می‌رسد خیلی زود عمر همکاری وی با دولت سیزدهم به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلیمانی عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا و از باسابقه‌ترین مدیران اقتصادی کشور است که مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، عضویت در هیئت مدیره شستا و ریاست هیأت مدیره بانک پارسیان را در کارنامه دارد. سلیمانی در دولت سیدمحمد خاتمی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بود.

وی در سال 1397 و پس از عبدالناصر همتی به ریاست بیمه مرکزی منصوب شد. در شهریور ماه و در بحبوحه تکمیل کابینه ابراهیم رئیسی، نزدیکان دولت از سلیمانی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی ریاست بانک مرکزی نام می‌بردند، اما امروز وی با دولت اصولگرایان قطع همکاری کرد.



منبع: اقتصاد نیوز
برچسب ها: رئیس کل بیمه مرکزی ، غلامرضا سلیمانی ، استعفا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس کل بیمه مرکزی غلامرضا سلیمانی استعفا بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: «محمدرضا فرزین» رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم