Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -اوه درودی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مجوز بدنسازی برای بانوان گفت: در سال ۱۳۹۳ بر اساس وزارت ورزش بحث حضور بانوان در فدراسیون بدنسازی شکل گرفت و از همان سال نایب رئیس بانوان در این فدراسیون تشکیل شد و مسئولیت گرفت. تا قبل از حضور نصیرزاده عموما فعالیت فدراسیون در حوزه‌های آموزشی بود و بانوان در بحث مربیگری و کار با دستگاه مجوز می‌گرفتند


فعالیت بانوان مجوز دار بوده است

با رویکردی که نصیرزاده داشت در زیر مجموعه‌های این فدراسیون اعم از پاورلیفتینگ، مچ اندازی و فیتنس فعالیت‌های رقابتی در کنار آموزش در بخش بانوان شکل گرفت و حتی ۲ اعزام ما به خارج از کشور از شورای برون مرزی مجوز گرفت و زمانی که شورای برون مرزی مجوز صادر می‌کند یعنی فعالیت بانوان مجوز دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با حضور سجادی که خودش در بدنه ورزش حضور داشته این مشکل سریعتر رفع شود و بانوان کشورمان بتوانند هرچه سریعتر در بخش رقابتی نیز فعالیت داشته باشند.

گزارشاتی که برای وزارت ورزش ارسال شده است در ۲ بخش است

گزارشاتی که برای وزارت ورزش ارسال شده است در ۲ بخش است. یک بخش مربوط به استفاده از مواد نیروزا در بخش بانوان است که باید اشاره بکنم که تاکنون یک مورد مثبت از استفاده داروی‌های نیروزا در حوزه‌های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی به صورت رسمی نداشته ایم.

چیزی به اسم دوپینگ در فدراسیون نداریم

برخی از بانوان از فضای مجازی برای نشان دادن توانایی‌های خود از مواد نیروزا در رشته بدنسازی استفاده می‌کردند که در شان کشورمان نبود و با رسانه‌های غیر مجاز مجازی برخورد شد. در حال حاضر ما چیزی به اسم دوپینگ در فدراسیون نداریم. کشور ما در حوزه ورزش بانوان سنتی است و خواهش می‌کنم با این فرافکنی‌ها افکار خانواده‌ها برای حضور بانوان در رشته‌های ورزشی را مکدر نکنند و اجازه بدهند خانم‌ها با فراغ بال به سمت ورزش روی بیاورند.

مجوز هیچ باشگاهی باطل نشده است

مجوز هیچ باشگاهی باطل نشده است و حتی در حوزه آموزش فدراسیون در بخش بانوان نیز ممنوعیتی صورت نگرفته است و سجادی قول داده است سریعتر به مدارک رسیدگی کند تا بانوان کشورمان در میادین بین المللی نیز در بخش رقابتی مثل فیتنس و مج اندازی نیز شرکت کنند.

امیدوارم بانوان در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند

امیدوارم با دخالت سجادی حضور بانوان در رقابت‌های آسیایی کاپ کیش حل شود و فدراسیون دوچرخه سواری  با تمام توان پیگیر این موضوع است.

آنچه که غیر مجاز است دارو‌های نیرو افزا است

ما هنوز فرق مکمل با دارو‌های غیر مجاز را نمی‌دانیم، مکمل ورزشی مثل ویتامین‌ها و ... برای ورزش کردن لازم است و هیچ منافاتی با ورزش در آقایان و بانوان ندارد و آنچه که غیر مجاز است دارو‌های نیرو افزا است. بالای ۲۵۰۰۰ باشگاه ما در سطح کشور داریم که هیچگونه نظارت مستقیمی از سوی هیچ یک از فدراسیون‌های ورزشی روی آن‌ها صورت نمی‌گیرد و نظارت این باشگاه‌ها بر عهده سازمان اماکن استان مربوطه است. امکان آموزش بانوان توسط مربی آقا در فضا‌های رسمی وجود ندارد مگر اینکه در فضا‌های زیر زمینی غیرمجاز باشد که مسئولیت پیگیری آن هم بر عهده اداره اماکن نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید

نصیرزاده: وزارت ورزش موافقت نکند، بانوان در مسابقات بدنسازی کاپ آسیا شرکت نمی‌کنند

انتهای پیام/ 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی مسابقات بدنسازی تیم ملی بانوان وزارت ورزش غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور  و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است