Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@23:02:08 GMT

پایین کشیدن خط فقر به سبک معاون وزیر!

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۷۷۳۷

پایین کشیدن خط فقر به سبک معاون وزیر!

بخش هایی از صحبت های داریوش ابوحمزه (معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در برنامه تهران 20 در فضای مجازی دست به دست شد که او درباره میانگین خط فقر می گوید: «میانگین خط فقر در کشور برای خانواده چهار نفره حدود چهار میلیون تومان و برای شهر تهران کمی بیشتر نزدیک پنج میلیون است.» دلاوری مجری برنامه که از این رقم تعجب کرده و فکر می کند معاون وزیر اشتباه کرده می گوید: «یعنی با پنج میلیون تومان یک خانواده چهار نفری می تونه هزینه مسکن، خورد و خوراک، پوشاک، تحصیل، رفت و آمد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را پرداخت کند!» کاربران به این اظهارات واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «احتمالا آقای معاون وزیر خودشون خرید نمی کنن و نمی دونن یه خانواده چهار نفره در ماه اگه همه وعده هاشون رو هم نون و پنیر بخورن باید بیش از سه میلیون تومان هزینه پرداخت کنن.» کاربری هم نوشت: «می خواین خط فقر رو بکشید پایین، لطفا به شعور مردم توهین نکنید!» کار بر دیگری هم نوشت:«متاسفانه تورم به حدی بالاست  که حداقل حقوق، کفاف زندگی رو نمی ده و بسیاری مجبورند برای تامین مخارج زندگی دو یا چندجا کار کنند.»/ خراسان

 

منبع: فردا

کلیدواژه: خط فقر معاون وزیر رفاه خط فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند