Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع مس رفسنجان گفت: از محمد ربیعی مربی خوب و بزرگ تیم‌مان بابت حمایت‌هایش تشکر می‌کنم امیدوارم در بازی‌های بعد نتیجه زحمات و حمایت‌هایشان را بدهم.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شکست تیمش مقابل تیم استقلال اظهار کرد: تیم ما مانند همیشه خیلی خوب ظاهر شد موقعیت‌های زیادی را ایجاد کرد ولی متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان شویم ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم اما این سه امتیاز را به تیم خوب استقلال واگذار کردیم به هواداران، بازیکنان و همچنین مربی خوب این تیم تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در و اکنش به پاس اشتباهش و تاثیری که در عدم پیروزی تیم داشت بیان کرد: اول از همه از هواداران خوب و محترم تیم مس رفسنجان معذرت‌خواهی می‌کنم و همچنین از مربی مان آقای ربیعی باید بگویم این اشتباهات در فوتبال پیش می‌آید من پاسی که به دروازه‌بان تیم‌مان دادم توپ به پای راستم برخورد کرد و تغییر مسیر داد و بدترین اشتباه فوتبالی بود که طی این سال‌ها داشتم از این موضوع بسیار ناراحتم و امیدوارم در ا دامه فصل جبران کنم و با عملکرد خوب بتوانم نتایج خوبی را برای تیم‌مان رقم بزنم.

کعبی درباره حمایت سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی با استقلال تصریح کرد: از محمد ربیعی مربی خوب و بزرگ تیم‌مان تشکر می‌کنم ایشان نه فقط از من بلکه از تمام بازیکنان تیم همیشه حمایت می‌کند امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعد نتیجه زحمات و حمایت‌هایشان را بدهم.

وی درباره عملکرد گادوین منشا و لقب آقای پنالتی گفت: درباره پنالتی‌های منشا و عملکرد درخشانش در این فصل به او تبریک می‌گویم منشا در زدن ضربات پنالتی مهارت خوبی دارد و لقب آقای پنالتی فکر می‌کنم برای او شایسته و مناسب باشد.

 

مدافع مس رفسنجان درباره بازی بعدی تیم‌شان مقابل تیم پیکان بیان کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و بازی با استقلال برای ما تمام شده است و تمام تمرکزمان بر روی بازی بعدی‌مان و آنالیز و تمرین اختصاصی مربوط به تیم پیکان را انجام می‌دهیم. امیدوارم مقابل تیم خوب پیکان روند خوب‌مان را ادامه بدهیم و دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم. ما در هر بازی به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم و مقابل پیکان عملکرد خوب و همراه با امتیاز کامل را داشته باشیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان عقیل کعبی مس رفسنجان مس رفسنجان تیم مان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس