Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات کمیته ملی المپیک قرار است 17 اسفندماه برگزار شود که روز گذشته در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعضای ستاد برای برگزاری این انتخابات معرفی شدند.

با وجود اینکه وزارت ورزش و جوانان در تلاش بود تا انتخابات 10 فدراسیون را دی‌ماه برگزار کند اما این اتفاق رخ نداد و انتخابات فدراسیون‌های بسکتبال، تیراندازی، اسکیت و نابینایان به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پیش از این قرار بود انتخابات کمیته ملی المپیک بهمن‌ماه برگزار شود اما درخواست برخی از روسای فدراسیون‌ها که انتخابات‌شان برگزار نشده بود، باعث شد تا انتخابات کمیته یک ماه به تعویق بیفتد. روسای این فدراسیون‌ها اعلام کرده بودند به دلیل اداره فدراسیون با سرپرستی شانس ثبت‌نام در پست‌های مختلف کمیته ملی المپیک را برای انتخابات از دست خواهند داد.

پیش از این شایعات زیادی درباره تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به گوش می‌رسید چرا که این صحبت‌ها مطرح بود با تعویق مجمع انتخاباتی چند فدراسیون، انتخابات کمیته ملی المپیک هم ممکن است به زمان دیگری موکول شود اما هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک تاکید کردند انتخابات در زمان اعلام شده برگزار می‌شود.

طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند مشکلی برای حضور در انتخابات ندارند چرا که می‌توانند یک نماینده برای شرکت در مجمع معرفی کنند اما این فدراسیون‌ها نمی‌توانند نماینده‌ای در هیات اجرایی داشته باشند. طبق تبصره یک ماده 5 اساسنامه کمیته ملی المپیک، در صورت غیبت رئیس، هیات رئیسه می‌تواند عضو منتخب را برای حضور در مجمع معرفی کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات کمیته انتخابات کمیته ملی المپیک فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • حسن یزدانی کجاست؟