Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مراسم سالگرد و یادبود شهدای عملیات کربلای ۵ فردا با سخنرانی سردار علی فضلی در کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، مراسم سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای 5 فردا سه شنبه بیست و یکم دی‌ماه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود.

سرلشکر سلامی: بخشی از انتقام سخت هنوز باقی مانده است/شهید «احمد کاظمی» یک فرمانده کامل بوددوره ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ترویج مکتب شهید سلیمانی در گیلان برگزار می‌شودزنده نگه‌داشتن نام شهید سلیمانی در برزیل

در این مراسم که از ساعت 9 صبح و با سخنرانی سردار علی فضلی یکی از فرماندهان ارشد سپاه و از یادگاران دفاع مقدس برگزار می‌شود، از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس تجلیل به عمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات کربلای پنج 19 دی ماه 1365 در منطقه شلمچه و شرق بصره آغاز شد و تا بیست و پنجم اسفندماه همان سال به طول انجامید و در این عملیات بیش از 30 هزار نفر از نیرو‌های متجاوز عراقی کشته شدند و بیش از 2 هزار نفر به اسارت نیرو‌های ایرانی درآمدند و استان البرز در  این عملیات 550 شهید والامقام  تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت