Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@23:02:12 GMT

رونمایی از نسل سوم آیفون SE مجهز به فناوری 5G

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۹۷۵۹

رونمایی از نسل سوم آیفون SE مجهز به فناوری 5G

ایتنا - طبق گزارشی جدید احتمالاً اپل نسل سوم آیفون SE را با فناوری 5G در بهار و طی مراسم مجازی رونمایی می‌کند.
این مراسم احتمال در ماه‌های مارس یا آوریل برگزاری می شود.

به گزارش ایتنا از مهر، مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ با تکیه بر شایعات پیشین در این باره ادعا می کند آیفونSE جدید همچنان طراحی مشابه آیفون ۸ خواهد داشت اما فناوری 5G و پردازشگری جدید به آن اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پردازشگر مذکور نیز احتمالاً تراشه A۱۵ به کار رفته در آیفون ۱۳ است.

البته در گزارش جدید به تغییرات دیگری در این دستگاه اشاره نشده است. اما بعید نیست اگر اپل حافظه آیفون مذکور را به ۱۲۸ گیگابایت یا کیفیت دوربین‌ها را ارتقا دهد. هرچند این موارد را نمی‌توان تضمین کرد زیرا تمرکز اپل در آیفون SE تولید یک دستگاه ارزان قیمت است.

با این وجود با توجه به استفاده از فناوری 5G، احتمالاً دستگاه به باتری بزرگ‌تری نیاز دارد.

از سوی دیگر از این خبر صحت داشته باشد، افرادی که منتظر یک آیفونSE جدید و مدرن با نمایشگر تمام صفحه بودند، ناامید می‌شوند. با توجه به آنچه گفته شد احتمالاً دستگاه نمایشگری کوچک و لبه‌هایی ضخیم خواهد داشت.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون SE اپل گوشی هوشمند فناوری 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است

ایتنا - طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
به نظر می‌رسد اپل آی‌دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

به گزارش ایتنا از مهر، هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره‌ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی