Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ناجا گفت: پلیس فتا ۸۹ درصد از جرائم این حوزه را کشف نموده و در راستای جرائم سازمان یافته در فضای مجازی، ۱۹۵ پرونده باندی در این حوزه را کشف کرده که ۶۵ مورد مربوط به فیشینگ و ۳۴ فقره مرتبط با جعل کارت‌های بانکی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری که امروز دوشنبه بیستم دی ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که حضرت آقا فرموده‌اند سردار سلیمانی دارای مکتبی است که این مکتب انقلابی در دل نظام اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: در تبیین شخصیت حقیقی سردار سلیمانی باید بگویم که ایشان به عنوان راسخون در ولایت مداری، ایثار و فداکاری و یک قهرمان ارزشمند جهانی بود.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: پلیس فتا در مدت سپری شده از سال جاری که جرائم پیچیده‌ای در آن رخ می‌دهد، ۸۹ درصد از جرائم این حوزه را کشف نموده و در راستای جرائم سازمان یافته در فضای مجازی ۱۹۵ پرونده باندی را در این حوزه کشف کرده که ۶۵ مورد مربوط به فیشینگ و ۳۴ فقره مرتبط با جعل کارت‌های بانکی بوده است.

سردار حاجیان تاکید کرد: در حوزه قاچاق دارو و فعالیت‌های غیر قانونی قاچاقچیان دارو در فضای مجازی نیز پلیس فتا موفق شد سقط جنین بیش از ۲۵ نفر از متهمان که در فروش داروی سقط جنین فعال بودند را که در بستر اینستاگرام فعالیت داشتند را دستگیر کرده و ۷۲ تارنما هم مسدود شدند.

 

دستگیری متهمانی با بیش از ۲۰ فقره سابقه سرقت

وی یادآور شد: بازدارنده نبودن مجازات‌هایی که برای متهمان جرائمی، چون سرقت‌های خرد تعیین می‌شود باعث تکرار جرم متهمان می‌شود و البته عملکرد پلیس در کشف سرقت‌های خرد موفق بوده است.

سخنگوی ناجا اضافه کرد: در بین متهمان سرقت‌های خرد به دلیل عدم بازدارنده بودن مجازات‌ها متهمانی را داریم که بیش از ۲۰ بار شناسایی و دستگیر شده و مجددا پس از آزادی دست به سرقت می‌زنند.

سردار حاجیان تصریح کرد: وظیفه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با پلیس است و ما در این امر به وظیفه خود عمل می‌کنیم و با بازدید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهوری کشور از یکی از مراکز نگهداری از معتادان متجاهر تصمیمات خوبی گرفته و دستورات لازم صادر شد که امیدواریم در ادامه اتفاقات خوبی در این حوزه رخ بدهد.


وی افزود: در حال حاضر سند مالکیت خودرو، برگ سبزی که نیروی انتظامی صادر می‌کند بر اساس مصوبات قانونی که وجود دارد، سند رسمی محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرقت سابقه سرقت جرم فضای مجازی فروش دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند