Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:24:15 GMT

توزیع اقلام زیستی در مناطق سیل زده کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۳۱۲۳

توزیع اقلام زیستی در مناطق سیل زده کرمان

مجید سعیدی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: با تلاش صورت گرفته برق تمام روستاها وصل شده است و راه‌های روستایی هم بازگشایی شده است.

وی به توزیع ۶۵ تن انواع اقلام زیستی و معیشتی بین سیل زده‌ها اشاره کرد و گفت: امداد رسانی تا زمانی که وضعیت مردم به شرایط عادی برگردد ادامه دارد.

وی گفت: هنوز برآورد کلی خسارت‌ها انجام نشده است اما حدود دو هزار میلیارد تومان خسارت از سیل به جای مانده که شامل بخش‌های مختلف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی ضروری‌ترین اقدام به جنوب کرمان را اسکان مردم و از سوی دیگر تقویت سازه‌های آبی برای کنترل سیلاب‌های آتی دانست و گفت: تأمین اعتبار تقویت سازه‌ها به خصوص احداث سیل بند خرم الزامی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: لایروبی رودخانه‌ها و ترمیم پل‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها باید در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 5396560

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل کرمان سیل استانداری کرمان ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام تشییع و خاک سپاری شهید گمنام خسارات سیلاب آمار کرونا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی تشییع شهدا ایام فاطمیه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد

سینا بنی اسد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می کنند.

وی افزود: فورا دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب ماهان تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و ۲ متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده اند، صادر شده است.

بنی اسد با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب ماهان گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان