Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، اخبار متعددی درباره آینده سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت در رسانه های اروپا شنیده می شود و اخبار ضد و نقیض درباره زمان جدایی مهاجم ایرانی از زنیت شنیده می شود.

در همین رابطه الکساندر مدودف رئیس باشگاه زنیت حرف آخر را درباره زمان جدایی سردار آزمون گفت. این مسئول بلندپایه در مصاحبه با خبرگزاری رسمی روسیه(تاس)، گفت: سردار آزمون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در صورت پیدا نشدن جایگزینی مناسب حق ترک باشگاه باشگاه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون پیدا کردن جایگزینی برای آزمون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نمی توانیم اجازه بدهیم این بازیکن تیم را ترک کند.

پیش از این باشگاه روسی پیشنهاد ۳ میلیون یورویی لیون برای خرید این بازیکن ۲۷ ساله ایرانی را رد کرده بود زیرا می خواهد مبلغ بیشتری را کسب کند.

آزمون بعد از درخشش با روبین کازان در سال ۲۰۱۹ راهی زنیت شد. سردار در مدت نزدیک به ۳ سال حضور در زنیت موفق به کسب ۳ قهرمانی در لیگ روسیه شد و هر ۳ سال برای آقای گلی لیگ جنگید و یک بار موفق به کسب این جایزه شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد

یک دیپلمات ارشد ایرانی گفت: نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه‌های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی‌ها جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین را سرکوب کند.

به گزارش ایسنا، «سید رسول موسوی» مدیر کل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین و غزه در آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای غربی را باید جدی گرفت. فراموش نکنیم که جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد. نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی ها این جنبش را سرکوب کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!