Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:55:14 GMT

هشت نفر از اراذل و اوباش پلدختر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۱۳۳

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ  "علی امانی" روز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و تاکیدات سلسله مراتب فرماندهی، دستگیری اراذل و اوباش پلدختر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و جدیت ماموران انتظامی شهرستان این تعداد اراذل و اوباش که با ایجاد تهدید و عربده کشی موجبات سلب آرامش، اخلال در نظم عمومی و نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند در چندین عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: پلیس به منظور مقابله با اراذل و اوباش و پاکسازی مناطق جرم خیز ، ظرف ۲۴ ساعت گذشته موفق به دستگیری این تعداد مجرم در سطح شهر شد که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ امانی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک ، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها پلدختر اراذل و اوباش انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر اراذل و اوباش انتظامی پلدختر اراذل و اوباش انتظامی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمد یوسفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فردی ۳۰ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی با پدر خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت قاتل که در منزلی خود را مخفی کرده بود را دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6097557

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز