Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای جدید خود را صادر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود را درباره دو پرونده شهرداری ورامین و فولاد سیرجان صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار تیم‌های شهرداری ورامین و شهداب یزد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان که روز چهارشنبه 15 دی‌ماه 1400 در سالن شهید گل‌عباسی ورامین برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ بر اساس گزارش ناظر مسابقه، رضا نائینی، مربی تیم شهرداری ورامین به دلیل رفتار ناشایست در دیدار مقابل شهداب یزد تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات محروم کرد. کمیته انضباطی امروز (دوشنبه 21 دی‌ماه) برای بررسی این پرونده تشکیل و نائینی به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی با این تیم محکوم شد.

همچنین باشگاه شهرداری ورامین به دلیل ریختن آب با بطری به داخل زمین مسابقه و ایجاد وقفه در بازی، به پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در این نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، درخواست باشگاه فولاد سیرجان مبنی بر اعمال جریمه و مطالبه خسارت از رامین خانی و امیرحسین درخشان نیز بررسی شد و هر یک از این بازیکنان به پرداخت پنج درصد از کل مبلغ قرارداد نسبت به باشگاه فولاد سیرجان محکوم‌ شدند.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها فوری: سند تخلف نایب رییس فدراسیون فوتبال / آبرو ریزی تازه + صورتحساب و نامه بدهی فدراسیون کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس دردسر جدید فدراسیون فوتبال؛ پرونده نایب رییس فدراسیون به مجلس کشیده شد + فیلم قاضی استرالیایی رای به لغو قرنطینه فوری جوکوویچ داد حال و هوای دیدنی کامرونی‌ها موقع تماشای فوتبال (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شهرداری ورامین فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی

درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی