Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@05:17:43 GMT

شکایت تراکتور از آلومینیوم اراک رد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۸۰۸

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال صادر شد.

آرای صادره کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر صادر شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرا به شرح زیر هستند:

* باتوجه به شکایت باشگاه تراکتور از باشگاه آلومینیوم اراک و امیرمحمد هوشمند جهت مطالبه نود و هشت میلیارد ریالی به صورت تضامنی ناشی از فسخ غیرموجه قرارداد، کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل عدم رفع نقص و عدم حضور در جلسات از سوی شاکی قرار رد دعوی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سید مهدی رحمتی از باشگاه شهر خودرو بابت مطالبه وجه بیست و هفت میلیارد و سیصد و بیست و دو میلیون ریالی به جهت غرامت ناشی از فسخ شکایت کرد که طبق رای صادره، باشگاه شهرخودرو به پرداخت بیست و چهار میلیارد و بیست و پنج میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

* پیرو شکایت محمد خلیل زمیدانی از باشگاه خوشه طلایی ثنا بابت مطالبه وجه هشتصد و سی و پنج میلیون ریالی، باشگاه به پرداخت هشتصد و هشت میلیون و چهارصد و نود و دو هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها فوری: سند تخلف نایب رییس فدراسیون فوتبال / آبرو ریزی تازه + صورتحساب و نامه بدهی فدراسیون کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس دردسر جدید فدراسیون فوتبال؛ پرونده نایب رییس فدراسیون به مجلس کشیده شد + فیلم قاضی استرالیایی رای به لغو قرنطینه فوری جوکوویچ داد حال و هوای دیدنی کامرونی‌ها موقع تماشای فوتبال (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی

آلومینیوم با پیروزی مقابل پیکان 34 امتیازی شد

طرفداری | تیم های پیکان تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) به مصاف هم رفتند. محمدحسین زاهدی فرد داور این بازی بود.

دیدار دو تیم تا لحظات پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود اما در دقیقه 83 روی کرنر ارسالی امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سر دروازه پیکان را باز کرد تا آلومینیوم با همین گل سه امتیاز بازی را مال خود کند.

با این پیروزی آلومینیوم 34 امتیازی شد و موقتا به رتبه هشتم جدول صعود کرد. پیکان نیز 25 امتیازی باقی ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی