Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@20:51:27 GMT

کیهان: شعار نه شرقی نه غربی مال قدیم بود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۷۲۸۸

کیهان: شعار نه شرقی نه غربی مال قدیم بود

نکته مهم دیگر این است که این ایران نیست که روابط تجاری (آنچنان‌که منافع کشور در آن حاصل شود) با اروپا و آمریکا را قطع کرده بلکه این آمریکا و اروپا هستند که با تحریم‌ها و عدم همکاری راه را مسدود کرده‌اند. نمونه واضح این موضوع قراردادهای امضا شده پس از برجام میان ایران و شرکت‌های اروپایی و به خصوص فرانسوی (نظیر توتال، ایرباس، پژو و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) بود که این شرکت‌ها تنها چند ماه پس از آمدن به ایران و در حالی که ایران به تمام تعهداتش عمل کرده بود به بهانه خروج آمریکا از برجام از کشور خارج شدند. 23302

کد خبر 1591338

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روسیه سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بیشتر بخوانید: جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

به گزارش فارس؛ موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.
مخاطبان فارس با ثبت‌پویشی با عنوان «مردم قیامدشت با الحالق این شهر به استان شرقی مخالف هستند» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229500 برچسب‌ها وزیر کشور

دیگر خبرها

  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است