Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@07:38:12 GMT

رئیس جدید دانشگاه آزاد جم رسما معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۸۴۵۰

رئیس جدید دانشگاه آزاد جم رسما معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی جم با حضور حاج آقا محمدی امام جمعه شهرستان، جمالی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و جمعی ازمسئولان و اساتید دانشگاهی در سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی جم با حضور حاج آقا محمدی امام جمعه شهرستان، جمالی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و جمعی ازمسئولان و اساتید دانشگاهی در سالن فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این مراسم امید برازجانی بعنوان رئیس دانشگاه آزاد معارفه و از زحمات دکتر عظیم پور قدردانی شد.

امام جمعه شهرستان جم در نشست با رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر اظهار کرد: دانشگاه آزاد در منطقه مهارت محور عمل کند.

وی افزود: دانشگاه در آمایش سرزمینی منطقه باید پشتیبان صنعت باشد.

محمدی بیان کرد: باید خلأهای علمی وفنی صنعت را دانشگاه پر کند. دانشگاه رشته های مربوط به این منطقه را افزایش دهد. در کنار دانشگاه هامراکز رشد دانشگاهی تاسیس شود.

️دانشگاه آزاد اسلامی جم معین پردیس بین الملل دانشگاه آزاد استان بوشهر در عسلویه خواهد بود

سروش حیدری سنگستانی رییس دانشگاه آزاد بوشهر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جم به عنوان معین دانشگاه پردیس بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در عسلویه در پروسه راه اندازی می باشد.

امید برازجانی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جم به خبرنگار سپاس گفت: امیدواریم که با رهنمودهای ائمه معظم و معززجمعه وهمراهی نماینده محترم مردم شریف جنوب استان در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام  والمسلمین دکتر احمدی و فرمانداران محترم بتوانیم مجوز رشته های مورد نیاز در حوزه تحصیلات تکمیلی را در حوزه جنوب استان اخذ نموده و این پردیس دانشگاهی پلی بین صنعت عظیم نفت، گاز و پتروشیمی و  دانشگاه باشد.

برازجانی گفت: ثبت نام نیمسال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی جم در رشته های مختلف علوم انسانی و فنی و مهندسی در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی در جریان می‌باشد.

شایان ذکر است فعالیت های پردیس دانشگاه آزاد در عسلویه و شهرستان های جنوبی استان بوشهر معطوف به تحصیلات تکلیمی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی جم جدید دانشگاه آزاد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی غلامرضا لگزیان عضو هیئت علمی واحد رودهن را به عنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منصوب کرد.

در این مراسم فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و اعضای هیئت‌رئیسه حضور داشتند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: یکی از جلساتی که به صورت منظم و مرتب از سوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود دیدار ایشان با اعضای تشکل‌های دانشجویی بوده و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه تشکل‌های اسلامی است.

بهروز دوستی افزود: با سیاست‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی طی چند سال اخیر در پیش گرفته وضعیت تشکل‌ها در دانشگاه مناسب است و درحال حاضر بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی فعال و حدود ۱۰۰ تشکل فعال استادی در حال فعالیت هستند، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی تبیین کرد: تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌ها دارای استعداد و ظرفیت‌های فراوانی هستند که در صورت استفاده بهینه موجب رشد، شکوفایی و پیشرفت دانشگاه می‌شوند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کار تشکل نقد قدرت است؛ از این رو باید با سعه صدر با این معلمان برخورد و آنها را با خود همراه کنیم.

نماینده رئیس دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم گفت: دانشگاه باید بستر تعلیم و تربیت باشد و رسالت تشکل‌های اسلامی نیز در همین زمینه تعریف می‌شود.

لکزیان افزود: در چند روز اخیر این دفتر موفق به تشکیل و اخذ موافقت اصولی یک تشکل دانشجویی شده و یک تشکل اساتید را نیز در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان